گلکسی اس 8 با قیمت ۸۵۰ دلار عرضه می‌شود؛ ۹ فروردین منتظر پرچمدار سامسونگ باشید

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 در MWC امسال به شکل خصوصی رونمایی می‌شود، اما از اواسط اردیبهشت ماه با قیمت پایه ۸۵۰ دلار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

بنابر اطلاعاتی که فاش کننده‌ی نام‌آشنا، Ricciolo1، ارائه داده، گلکسی اس 8 سامسونگ در حال حاضر آماده است و در نمایشگاه MWC 2017 نیز حاضر خواهد بود، اما در دسترس عموم مردم قرار نگرفته و معرفی عمومی نخواهد شد؛ بلکه عده‌ای کم از رسانه‌های سرتاسر دنیا شانس کار با آن را در این نمایشگاه خواهند داشت.

Ricciolo1 تاریخ دقیق معرفی گلکسی اس ۸ را ۹ فروردین اعلام کرده است، البته تاریخ عرضه از هفته‌ی هفدهم سال ۲۰۱۷ خواهد بود که بین ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۶ است. همچنین قیمت پایه برای گلکسی اس ۸ حدود ۸۵۰ دلار اعلام شده است.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل رونمایی شود. این گوشی سامسونگ در برخی بازارها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه شده و در غالب بازارها با پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی آن همچنان حسگری ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. البته احتمال دارد گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی نیز در کنار نسخه استاندارد معرفی شود.

زمان معرفی و قیمت گلکسی اس 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات