مشخصات و تاریخ عرضه شیائومی Mi 6 منتشر شد

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات بیشتری از گوشی جدید شیائومی، می ۶، منتشر شده و تاریخ تقریبی عرضه‌ی آن مشخص شده است.
تبلیغات

یکی از موسسان و معاون شرکت شیائومی، Li Wanqiang روز گذشته در کنفرانس نوآوری Geek Park جزئیات جدیدی از تازه‌ترین محصول این شرکت یعنی Mi 6 منتشر کرد. البته او صحبتی در مورد نام محصول جدید نکرد و تنها عنوان کرد که شیائومی در ماه مارس یک برنامه غیرمنتظره و شگفت‌انگیز دارد.

با توجه به شایعاتی که پیش از این منتشر شده‌، قطعا شیائومی امکانات تازه‌ای را برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. معاون شرکت چینی اعلام کرده است که گوشی جدید نیز روند محصولات قدیمی را در بحث قیمت دنبال می‌کند و در با قیمتی حدود ۱۹۹۹ یوآن روانه‌ی بازار می‌شود.

مشخصات دیگری نیز از شیائومی می ۶ منتشر شده‌ است. بر اساس این اطلاعات، گوشی جدید شیائومی دارای بدنه کاملا فلزی است و از سنسور آلتراسونیک اثر انگشت که مانند Mi 5S زیر لایه‌ای از شیشه قرار دارد، بهره می‌برد. منبع خبر نیز اعلام کرده است که به خاطر کامل نبودن پروسه‌ی تولید، احتمالا Mi 6 در ماه فوریه عرضه می‌شود.

mi 6

علاوه بر این مشخصات منابع خبری درباره‌ی بروزرسانی‌های ویژه در دوربین نیز اطلاعاتی ارائه داده‌اند که البته هنوز مشخصات دقیق آن معلوم نیست. بر اساس این اطلاعات، لنز به کار رفته در دوربین این گوشی بسیار بهتر از IMX378 شرکت سونی خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه با صفحه‌نمایش‌های تخت و خمیده عرضه خواهد شد. نسخه با صفحه‌نمایش تخت قیمتی حدود ۱۹۹۹ یوآن خواهد داشت و قیمت ۲۴۹۹ یوآن نیز برای نسخه‌ی با صفحه‌نمایش خمیده در نظر گرفته شده است. ظاهرا قرار است این محصول به تولید انبوه برسد و به شکل گسترده‌ای در بازار عرضه شود.

 Xiaomi Mi 6 مجهز به آخرین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و نسخه‌ای از این گوشی با صفحه تخت، حافظه رم ۴ گیگابایتی و نسخه‌ی با صفحه نمایش خمیده، با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو نسخه دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهند بود و اندروید ۷.۰ نوقا روی آنها نصب خواهد شد. نسخه اول با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه دوم مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات