شیائومی می 6 مجهز به اسنپدراگون 835 از مرز ۲۱۰ هزار امتیاز در انتوتو گذشت

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی Mi 6 نام محصول بعدی کمپانی معتبر چینی است که به تازگی نتایج احتمالی بنچمارک انتوتو آن فاش شده است.
تبلیغات

اخیرا شایعاتی در فضای اینترنت منتشر شده است که گوشی‌های گلکسی اس ۸ و شیائومی می ۶، اولین گوشی‌هایی هستند که از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در آن‌ها استفاده خواهد شد.

اکنون نتایج یک بنچمارک انتوتو در اینترنت منتشر شده است که گفته‌ می‌شود مربوط به Xiaomi Mi 6 هستند. این نتایج خارق‌العاده هستند و قدرت بالای گوشی مورد نظر را نشان می‌دهند. اگرچه این نتایج به‌صورت رسمی از وب‌سایت انتوتو منتشر نشده است، اما منبع خبر ادعا می‌کند آن‌ها امتیازهای واقعی Antutu هستند. بنچمارک منتشرشده، امتیازی بالاتر از ۲۱۰ هزار را برای گوشی می ۶ نشان می‌دهد. امتیاز دقیق این گوشی ۲۱۰,۳۲۹ است که در صورت صحیح بودن خبر، بالاترین امتیازی خواهد بود که توسط یک گوشی هوشمند کسب شده است. این امتیاز در صورت تأیید شدن، گواهی بر ادعای استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ در محصول جدید شیائومی است.

xiaomi mi 6

در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی امتیاز حتی نزدیک به این عدد نیز دریافت نکرده است. در حال حاضر قوی‌ترین گوشی هوشمند در بنچمارک انتوتو، آیفون ۷ پلاس است که با استفاده از پردازنده Apple A10 توانست بنچمارک ۱۸۳,۰۰۰ برای خود ثبت کند. رتبه بعدی متعلق به OnePlus 3T است که با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ به امتیاز ۱۶۳,۰۰۰ دست یافت.

زمان عرضه Xiaomi Mi 6، ماه فوریه عنوان شده است و کاربران زیادی منتظر این زمان هستند تا قدرت واقعی پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شرکت چینی را ببینند. نظر شما چیست؟ آیا نتایج منتشرشده واقعا به شیائومی می ۶ تعلق دارند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات