گلگسی تب پرو S2، دومین تبلت مجهز به ویندوز 10 سامسونگ معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در بازار تبلت‌ها نیز مانند گوشی‌های هوشمند نقش پررنگی دارد. این شرکت محصولات متنوعی را با تمرکز بر کاربران مختلف عرضه می‌کند. پس از عرضه‌ی موفقیت آمیز اولین مدل از تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ این شرکت، غول کره‌ای قصد دارد تا نسخه‌ی دوم این تبلت را با نام Galaxy TabPro S2 به زودی معرفی کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هشت ماه پیش، سامسونگ اولین تبلت هیبریدی مجهز به ویندوز ۱۰ خود را با نام Galaxy TabPro S معرفی کرد. عرضه‌ی این تبلت نظرات مثبت بسیاری از منتقدان را به همراه داشت و بسیاری از کاربران نیز آن را بهتر از مایکروسافت سرفیس پرو می‌دانستند. خبرهای جدید حاکی از آن است که کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه‌ی دوم این تبلت را با نام گلکسی تب پرو اس 2 به بازار عرضه کنند.

تاکنون منابع موثق معرفی این تبلت تا چند ماه آینده و استفاده از ویندوز ۱۰ را در آن تایید کرده‌اند. چهار نسخه از گلکسی تب پرو اس ۲ عرضه خواهد شد. این نسخه‌ها با نام‌های SM-W728, SM-W727, SM-W723 و SM-W720 عرضه خواهند شد. به احتمال زیاد تفاوت این نسخه‌ها در بازار مقصد آنها خواهد بود. احتمال دیگر این است که نسخه‌های مختلف با کانفیگ‌های سخت‌افزاری متفاوت به بازار عرضه شوند. احتمال پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی LTE توسط برخی از این نسخه‌ها نیز زیاد است.

یکی از مشخصات احتمالی گلکسی تب پرو اس ۲، صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۱۶۰ شبیه به مدل قبلی است. به احتمال زیاد پردازنده‌ی این نسخه‌ی جدید نیز آخرین مدل از سری M اینتل خواهد بود. در مورد زمان معرفی و عرضه‌ی این تبلت جدید مجهز به ویندوز ۱۰ هنوز خبری منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات