تصویر Galaxy Tab Pro S تبلت ویندوزی سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
در جریان رکود بازار پی‌سی‌ها، به نظر می‌رسد ایده‌ی تولید محصولاتی نظیر سرفیس مایکروسافت همه گیر شده و کمپانی‌هایی نظیر لنوو، اچ‌پی، گوگل، اپل و دل نیز چنین محصولاتی را تولید کرده‌اند. حال اطلاعات مربوط به تبلت غول پیکر مبتنی بر ویندوز سامسونگ نیز فاش شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت با تولید سری محصولات سرفیس نشان داد که می‌توان در بازار راکد و رو به افول پی‌سی نیز خلاقیت را به کار گرفت و کاربران را برای خرید به سمت محصولات جذاب‌تر کشاند. همین ایده باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌ها چنین محصولاتی را تولید و روانه‌ی بازار کنند، بطوریکه بسیاری ایده‌ی تولید آیپد پرو را نیز برگرفته از محصولات سری سرفیس می‌دانند. استفاده از یک نمایشگر غول پیکر در کنار قلم و کیبورد جداشدنی، ترندی است که این روزها شاهد تولید محصولات بسیاری حول آن هستیم. یکی از کمپانی‌هایی که از قافله عقب مانده، سامسونگ کره‌‌ای است که حال به نظر می‌رسد این کمپانی نیز محصول خود را در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد کرد.

فاش کننده‌ی نام آشنای توییتر یا همان ایوان بلس، تصویری را از تبلت ویندوزی سامسونگ منتشر کرده که از وجود کیبورد جداشدنی با قابلیت اتصال به قسمت پایین تبلت بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تبلت ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد Galaxy tabPro S سامسونگ از وجود بدنه‌ی بسیار باریکی بهره خواهد برد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که داک کیبورد از وجود ترک پد نیز بهره‌مند است.

نکته‌ای که در این بین جالب به نظر می‌رسد، نام گذاری این محصول ویندوزی با استفاده از برند گلکسی است. سامسونگ محصولات سری اندرویدی خود را با برند گلکسی روانه‌ی بازار می‌کرد، اما استفاده از همین نام برای تبلت ویندوزی نشان از این دارد که کره‌ای‌ها درصدد سرمایه‌گذاری روی ویندوز ۱۰ مایکروسافت و محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل هستند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این تبلت را در جریان CES 2016 معرفی خواهد کرد یا خیر؟

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات