آموزش زبان فرانسوی، آلمانی، ترکی و دیگر زبان‌ ها در اپلیکیشن Duolingo - زوم‌اپ

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Duolingo اپلیکیشنی بسیار جالب در رابطه با آموزش زبان‌های مختلف دنیا است که به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

میل به یادگیری زبان‌های مختلف دنیا یکی از علاقه‌های مشترک در بین تمام افراد است. اما معمولا مواردی همچون هزینه‌ی بالای کلاس‌های زبان و همچنین عدم وجود این آموزشگاه‌ها در همه جای کشور باعث شده تا افراد بسیاری با وجود علاقه داشتن به یادگیری زبان‌های مختلف موفق به این امر نشوند. Duolingo اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید به طور کاملا رایگان و در سطح حرفه‌ای زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی و‌... را یاد بگیرید. محیط کاربری این برنامه با زبان انگلیسی منتشر شده است و به عبارت دیگر برای یادگیری دیگر زبان‌های موجود در این اپلیکیشن شما باید آشنایی نسبی با زبان انگلیسی داشته باشید چرا که شیوه‌ی آموزش این برنامه به صورت تعاملی خواهد بود. برای مثال زمانی که زبان فرانسوی را انتخاب می‌کنید در درس اول عکس یک زن، یک مرد، یک کودک دختر و یک کودک پسر را مشاهده خواهید کرد که در زیر هرکدام ترجمه‌ی آن به زبان فرانسوی نوشته شده است. در بالای این تصاویر به صورت انگلیسی سوالی ثبت شده است که از شما می‌خواهد روی Men لمس کنید. شما با توجه به عکس‌های نمایش داده شده عکس مرد را پیدا و لمس می‌کنید و در صورتی که پاسخ درستی داده باشید Duolingo ترجمه‌ی فرانسوی آن را پر رنگ می‌کند و همزمان نیز با تلفظ فرانسوی آن را می‌خواند تا به این ترتیب ترجمه‌ی فرانسوی مرد یا Men بهتر در ذهن شما حک شوند. 

مهمترین نکته‌ای که در Duolingo وجود دارد آموزش بر اساس سرگرمی است به طوری که نه تنها در هنگام یادگیری زبان‌های مختلف در زمان کار با این برنامه خسته و کسل نخواهید شد بلکه یادگیری شما نیز پررنگ‌تر خواهد شد چرا که هرگاه آموزش با تفریح و علاقه در فرد یادگیرنده ترکیب شود امر یادگیری نیز پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. در Duolingo شاهد وجود زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، روسی، اوکراینی، اسپرانتو، لهستانی و ترکی خواهید بود و تمام این زبان‌ها به صورت بسیار کامل و بی‌نقص آماده سازی شده‌اند به طوری که میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا مشعول آموزش آن‌ها توسط Duolingo هستند. این برنامه با حجم ۱۱ مگابایت برای اندروید، ۲۵ مگابایت برای آی‌او‌اس و ۱۰ مگابایت برای ویندوزموبایل منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۴، ۸ و ۸.۱ این پلت‌فرم‌ها نیاز دارد. نسخه‌ی ویندوزموبایلی برنامه به صورت یونیورسال منتشر شده است و استفاده از آن هم در کامپیوتر و هم در گوشی موبایل امکان‌پذیر خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • آموزش رایج ترین زبان های زنده‌ی دنیا
  • آموزش بسیار مفهومی و سرگرم کننده

نکات منفی

  • نداشتن زبان فارسی چه در محیط برنامه و چه در زبان‌های آموزش داده شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات