گلکسی نوت 7 یا نوت 7 اج ۱۲ مرداد معرفی می شود

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۷ یا گلکسی نوت ۷ اج محصولی است که گفته می‌شود ۱۲ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد. حال یک بنر از آن‌ها فاش شده که حاوی اطلاعاتی در این خصوص است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تاکنون شایعات مختلفی در خصوص محصولات آتی سری گلکسی نوت سامسونگ فاش شده است که در این بین می‌توان به نام آن اشاره کرد که گفته می‌شود این محصول گلکسی نوت ۷ نامیده خواهد شد. حال اطلاعاتی منتشر شده که حکایت از نسخه خمیده این محصول با نام گلکسی نوت ۷ اج دارند. (لازم به ذکر است که اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که محصول جدید سامسونگ به جای اینکه گلکسی نوت ۶ نامیده شود، گلکسی نوت ۷ نام خواهد گرفت). با این اوصاف محصول آتی سری گلکسی نوت تنها در نسخه خمیده عرضه می‌شود. 

بر اساس تصویری که فاش شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۷ یا گلکسی نوت ۷ اج را ۱۲ مرداد یا ۲ آگوست ۲۰۱۶ در سالن Alice Tully مرکز Lincoln نیویورک معرفی کند. در تصویر فوق، پنج خط خمیده دیده می‌شود که به شکل عدد هفت انگلیسی هستند و شعار نمایش داده شده روی بنر نیز The next edge is just around the corner است که اشاره به اج بودن دستگاه دارد. با این اوصاف زمان زیادی تا معرفی محصول جدید و قدرتمند سامسونگ باقی نمانده است.

البته انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه اگوست یک محصول از سری گلکسی نوت را معرفی کند که گفته می‌شود این محصول نمایشگری ۵.۸ اینچی خمیده با وضوح QHD دارد و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون ۸۲۳ انجام می‌شود. البته احتمال استفاده از پردازنده مشابه اکسینوس نیز در این محصول وجود دارد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به سنسور تشخیص عنبیه چشم، مقاومت در برابر آب (IP68)، پورت USB Type-C و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گفته می‌شود که سامسونگ برای افزایش بهره‌وری محصول جدیدش از اپلیکیشنی نظیر بلک‌بری هاب (Hub) با نام Focus استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات