گلکسی نوت 7 نام نسل بعدی فبلت سامسونگ خواهد بود

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به روال همیشگی سامسونگ امسال بسیاری از علاقمندان به این برند منتظر معرفی نسل بعدی گلکسی نوت هستند. از آنجا که هر سال شاهد معرفی یک نوت جدید هستیم انتظار می‌رود نسل بعدی این محصول گلکسی نوت ۶ باشد. اما اخیرا شایعاتی منتشر شده که بر اساس آن‌ها پرچمدار بعدی سری نوت، گلکسی نوت ۷ خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

چند ماه تا معرفی نسل بعدی فبلت پرچمدار سامسونگ باقی مانده و تاکنون در مورد نام این محصول گزارش‌های مختلفی منتشر شده است. از آنجا که آخرین مدل این سری گلکسی نوت ۵ نام دارد، طبیعتا انتظار می‌رود مدل بعدی این محصول گلکسی نوت ۶ باشد. با این وجود اما، چندین گزارش متناقض با این باور منتشر شده که اعلام کرده‌اند سامسونگ فبلت پرچمدار امسال خود را گلکسی نوت ۷ نامگذاری خواهد کرد. گفته می‌شود این نامگذاری به منظور همخوانی با سری گلکسی اس صورت می‌پذیرد چراکه مدل امسال این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی اس ۷ است. اما از آنجا که تصویر منتشر شده در مورد نام این محصول را می‌توان براحتی ساخت، پس صحت آن را باید با احتیاط تایید کرد و امکان معتبر نبودن آن وجود دارد. به تازگی بر اساس گزارش جدیدی که از چین بدست آمده، احتمال داده شده که پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷ معرفی خواهد شد. در تصویری که نام این محصول را فاش کرده، مشخصات دیگری از گلکسی نوت امسال دیده نمی‌شود. 

همچنین شایعاتی وجود دارد که بنا به آن‌ها شاید مدل اج نوت بعدی هم با نام گلکسی نوت ۷ اج به بازار عرضه شود، اما در حال حاضر تنها اطلاعاتی که از این محصولات در دسترس است فقط به مواردی که به آن اشاره شد محدود می‌شود. سامسونگ هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده است. انتظار می‌رود گلکسی نوت بعدی در اوایل ماه آگوست (اواسط شهریور) سال میلادی جاری معرفی شود.

به نظر شما گلکسی نوت بعدی چه نام خواهد داشت و با چه مشخصات و امکاناتی معرفی می‌شود؟ نظر خود را در این مورد در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات