مشکل حافظه رم اندروید مارشمالو با بروزرسانی جدید حل می‌شود

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در دستگاه برخی از کاربران اندرویدی مشخص شده که اندروید ۶.۰ مارشمالو نمی‌تواند کنترل همه حافظه رم را بدست گیرد و مقداری از آن از دسترس دستگاه خارج شده است. ظاهرا با بروزرسانی جدید این مشکل حل شده است.
تبلیغات

اپل بالاخره در آیفون ۶ اس پس از مدت‌ها تصمیم گرفت تا مقدار حافظه رم دستگاه را به ۲ گیگابایت برساند. در مقایسه بیشتر گوشی‌های اندرویدی اکنون از ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردارند که ظاهرا قرار است این مقدار به ۶ گیگابایت رم نیز ارتقا پیدا کند.

زمانی که دستگاه نمی‌تواند به صورت مناسب از حافظه رم استفاده کند، اضافه کردن این مقدار از ۲ به ۴ و از ۴ به ۶ گیگابایت چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد.

 برخی از کاربران دستگاه‌های مبتنی بر اندروید گزارش داده‌اندکه اندروید ۶.۰ مارشمالو نمی‌تواند کنترل همه حافظه رم را بدست گیرد و مقداری از آن از دسترس دستگاه خارج شده است.

حافظه رم

گوگل خوشبختانه متوجه این مشکل شده و قرار است به زودی در بروزرسانی‌های آینده این حافظه رم هدر رفته را از بین ببرد. هنوز البته منظور گوگل از بروزرسانی جدید مشخص نیست، ممکن است با یک پچ نرم‌افزاری این مشکل برطرف شود یا اینکه با انتشار اندروید N مشکل حافظه رم برخی گوشی‌های اندرویدی حل خواهد شد. در هر صورت می‌دانیم که گوگل متوجه این مشکل شده و در آینده‌ای نزدیک آن را برطرف خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات