تماشا کنید: اولین ویدیوی رسمی تسلا مدل 3

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تسلا مدل ۳ جدیدترین محصول کمپانی تسلا است که در زمینه‌ی تولید خودروهای الکتریکی فعالیت دارد. این خودرو که امروز توسط ایلان ماسک در مقر اصلی تسلا معرفی شد، قرار است با قیمت ۳۵ هزار دلار از سال ۲۰۱۷ به فروش برسد. تا کنون ۱۱۱۵ هزار نفر برای پیش خرید این خودروی الکتریکی زیبا اقدام کرده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایلان ماسک روز گذشته در مراسم رسمی تسلا در مقر مرکزی این شرکت، خودروی تسلا مدل ۳ را معرفی کرد. این خودروی الکتریکی قرار است از سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳۵ هزار دلار عرضه شود و تا کنون ۱۱۵ هزار نفر قبل از این که حتی طرح اولیه‌ی آن را ببینند، برای پیش خرید این خودرو اقدام کرده‌اند.

در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، یک نمای کوتاه از حرکت این خودرو در جاده مشاهده می‌شود که البته سرعت خودرو در آن افزایش پیدا نمی‌کند، بعلاوه این ویدیو بدون صدا منتشر شده که ممکن است نوعی پیام برای بی‌صدا بودن خودروهای الکتریکی باشد. تسلا مدل ۳ محدوده‌ی شارژدهی ۳۴۶ کیلومتر دارد و سیستم حرکتی آن با چرخش چرخ‌های عقب است. این خودرو در ۶ ثانیه سرعت خود را از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. تسلا عنوان کرده که مدل ۳ تا زمان عرضه‌ی رسمی در نسخه‌های سریع‌تر، با امکانات بیشتر و با قیمت‌های بیشتر نیز عرضه خواهد شد. با کاهش قیمت مدل ۳ نسبت به مدل‌های قبلی تسلا می‌توان امید داشت که این شرکت به سمت عمومی‌تر کردن محصولات خود پیش رفته و مدل ۳ محبوب‌ترین خودروی تسلا شود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات