مایکروسافت تایید کرد: فعلا تمرکز ما روی ویندوز 10 موبایل نیست

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ که دیشب برگزار شد، پر بود از اخبار مختلف از محصولات مایکروسافت. اما حالا این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر تمرکز و توجه ویژه‌ای به بخش ویندوز ۱۰ موبایل ندارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در کنفرانس دیشب بیلد ۲۰۱۶، مایکروسافت اخبار جذاب زیادی را در مورد محصولاتش اعلام کرد. ابزارهای جدیدی برای توسعه دهندگان معرفی شد و نیز هدست واقعیت افزوده هولولنز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، اما در مورد تلفن‌های هوشمند چه؟ ما پیش‌تر شاهد تصاویری از یک گوشی در طول نطق اصلی کنفرانس یاد شده بودیم اما بنظر می‌رسد این مورد فقط برای پرت کردن حواس‌ها بوده. آیا مایکروسافت هنوز هم پلتفرم موبایل‌های هوشمند خود را باور دارد؟ برخی از نظرات تری میرسون از مایکرسافت می‌تواتد در اینباره به ما کمک کند. در حالیکه ردموندی‌ها قصد عقب نشینی در دنیای موبایل را به این زودی‌ها ندارد اما میرسون تایید کرده که در حال حاضر اولیت اول شرکت مورد بحث، تلفن‌های هوشمند نیستند.

میرسون تعهد مایکروسافت در بخش تلفن‌های هوشمند را یکبار دیگر تکرار کرد اما توضیح داد که فعلا این کمپانی به دنبال توسعه در بخش دیگری است. بنظر می‌رسد این تصمیم با یک نگاه واقع بینانه به تعداد کاربران سیستم‌عامل ویندوز موبایل گرفته شده است. مایکروسافت می‌داند که می‌تواند بین توسعه دهندگان و تعداد زیادی از کاربران که دستگاه‌هایی با اندازه صفحه نمایش مختلف دارند، ارتباط برقرار کند.

علاوه بر منابع کمی که در بخش توسعه موبایل‌های هوشمند توسط مایکرسافت در نظر گرفته شده، این کمپانی به دنبال آن است تا ویندوز را به سمت جلو پیش‌ برده و در رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های زیادی به عنوان سیستم عامل اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

آقای میروسن البته اعلام کرد که موارد بسیار جالبی قرار است به موبایل‌های هوشمند ردموندی‌ها اضافه شود اما هیچ اشاره‌ای به این تغییرات نکرده است.

نظر شما در مورد این اقدام مایکرسافت چیست؟ آیا صرف نظر از تعداد کاربران ویندوز موبایل، عدم تمرکز بر روی این بخش به نفع این شرکت خواهد بود؟ نظرات ارزشمندتان را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات