شیائومی ردمی 3 پرو مجهز به حسگر اثر انگشت معرفی شد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ردمی ۳ پرو جدیدترین محصول کمپانی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تلفن همراه در چین است که به زودی به طور رسمی به بازار عرضه می‌شود. شیائومی در سال گذشته‌ی میلادی توانست هواوی را در بازار کشورش شکست دهد و به رتبه‌ی اول فروش در چین دست یابد. پرچمدار این شرکت نیز چندی پیش در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون با نام می ۵ معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی سال گذشته توانست رقیب هم‌وطن خود یعنی هواوی را در بازار چین شکست دهد و به رتبه‌ی اول فروش در این کشور دست یابد. پرچمدار امسال این شرکت نیز با نام شیائومی می ۵ چندی پیش معرفی شد که تحسین کارشناسان و کاربران را برنگیخت. تازه‌ترین محصول این شرکت که به زودی به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد نسخه‌ی پیشرفته‌ی ردمی ۳ یعنی شیائومی ردمی ۳ پرو است.

مشخصات فنی Xiaomi Redmi 3 Pro شبیه به نسل قبلی است و طراحی آن نیز بر خلاف حسگر اثر انگشت کاملا شبیه ردمی ۳ است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵ اینچ از کیفیت 720P (رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰) برخوردار بوده و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش برای آن در نظر گرفته شده است. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری غیر قابل تعویض به همراه دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی (خودعکس) ۵ مگاپیکسلی، از دیگر امکانات ردمی ۳ پرو هستند. شیائومی برای این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ با معماری ۶۴ بیتی را به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ در نظر گرفته است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 7 بر روی این گوشی نصب شده است. شیائومی ردمی ۳ پرو دارای دو درگاه سیم‌کارت است که کاربر می‌تواند از یکی از آنها به عنوان درگاه کارت حافظه استفاده کند.

قیمت ردمی ۳ پرو حدود ۱۳۸ دلار خواهد بود و عرضه‌ی ابتدایی آن در خلال جشن سالیانه‌ی شیائومی یعنی ۶ آوریل (۱۸ فروردین) در چین شروع می‌شود. هم‌چنین کاربران می‌توانند در طول این جشن، گجت‌های دیگر شیائومی را نیز با قیمت مناسب و تخفیف‌های خوب تهیه کنند. هنوز خبر کاملی در مورد زمان عرضه‌ی ردمی ۳ پرو در کشورهای دیگر در دست نیست.

شیائومی ردمی 3 پرو
شیائومی ردمی 3 پرو
شیائومی ردمی 3 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات