ردمی 3 شیائومی به پردازنده‌ اسنپدراگون 616 مجهز می‌شود

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
طبق شنیده‌ها ردمی ۳ شیائومی ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) معرفی خواهد شد. هر چند طی روزهای اخیر برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند فاش شده است، ولی هنوز یک نکته در مورد این گوشی هوشمند نامشخص بود و آن پردازنده ردمی۳ است. اما امروز یکی از تحلیلگران پردازنده این گوشی هوشمند را هم فاش کرده است.
تبلیغات

امروز یکی از تحلیلگران در رابطه با پردازنده ردمی ۳ شیائومی اظهار نظر کرده و پردازنده‌ی ردمی ۳ را در پستی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی فاش کرده است. 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سان چانگشو ، شیائومی ردمی ۳ به به چیپ پردازشگر ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۶ با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ مجهز خواهد بود. این تحلیلگر بازار موبایل معتقد است که قیمت ردمی ۳ بالاتر از چیزی خواهد بود که بسیاری انتظارش را دارند.  

از دیگر مشخصات سخت افزاری ردمی ۳ شیائومی می‌توان به نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند. شیائومی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در پشت این گوشی هوشمند و دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای ثبت تصاویر سلفی در قسمت جلوی این گوشی قرار داده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز ردمی ۳ را بر عهده خواهد داشت. از نظر نرم افزاری اندروید ۵.۱.۱ روی این مدل نصب شده است.

بدون تردید دانستن این که شیائومی چه نوآوری‌هایی در این گوشی هوشمند دارد جذاب خواهد بود. طی روزهای آتی با معرفی این گوشی همه چیز مشخص خواهد شد.

منبعphonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات