قیمت پژو 208، نیامده کاهش پیدا کرد

سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
قیمت پژو 208 هنوز به ایران نیامده کاهش پیدا کرد. مدیرعامل ایران ‌خودرو در جدیدترین اظهارنظر خود ضمن اشاره به مذاکرات جدید ایران خودرو با شرکت‌های بنز، رنو و سوزوکی و دو شرکت دیگر، قیمت جدید پژو ۲۰۸ که تا یک سال و نیم دیگر به بازار عرضه می‌شود را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات قیمت پژو ۲۰۸ و مذاکرات جدید ایران‌خودرو همراه زومیت باشید.
تبلیغات

قیمت پژو ۲۰۸ یکی از مواردی است که علاقه‌مندان به حوزه‌ی خودرو در چند هفته گذشته پیگیری‌ کردند و نظرات منفی و مثبت زیادی در مورد قیمت پژو ۲۰۸ منتشر شد. البته بیشتر علاقه‌مندان دنیای اتومبیل به قیمت اعلام شده قبلی اعتراض داشتند.

حالا خبرها حکایت از این دارند که قیمت این خودرو پژو پیش از ورود به بازار ایران کاهش پیدا کرده است. مدیرعامل ایران ‌خودرو در جدیدترین اظهارنظر خود ضمن اشاره به مذاکرات جدید ایران خودرو با شرکت‌های بنز، رنو و سوزوکی و دو شرکت دیگر، قیمت جدید پژو ۲۰۸ را که تا یک سال و نیم دیگر به بازار عرضه می‌شود را اعلام کرد.

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو  اعلام کرد که در مذاکرات و قرارداد با طرف‌های خارجی  باید هوشیار و قوی باشیم تا بر این قراردادها توانمندی‌های داخلی ما حفظ شود. بر این اساس ورود طرف‌های خارجی را به مرکز تحقیقات‌مان ممنوع کردیم و در قراردادهای جدید با طرف‌های خارجی مرکز تحقیقات مشترک جداگانه ایجاد خواهیم کرد.

جزئیات قرارداد با پژو

یکه زارع با اشاره به مذاکرات ایران خودرو با شرکت‌های بنز، رنو و سوزوکی و دو شرکت دیگر خارجی گفت:

قرارداد ما با شرکت پژو برای ایجاد یک شرکت مشترک با سرمایه گذاری ۵۰-۵۰ به امضاء رسیده و قطعی شده است. بر اساس این قرارداد در مدت ۴ سال به تولید ۲۰۰ هزار خودرو در سال خواهیم رسید که در سال اول ۴۰ درصد این خودروها تولید داخل خواهد بود و پس از آن، سهم تولید داخل این میزان خودروی تولیدی به ۷۰ درصد خواهد رسید. بر اساس این قرارداد ۳۰ درصد مجموع تولید سالانه باید صادر شود و تضمین لازم در این زمینه وجود دارد.

جزئیات قرارداد با بنز

مدیرعامل ایران خودرو در مورد قرارداد ایران خودرو با بنز نیز توضیح داد: «تفاهمنامه‌ای هم با شرکت بنز برای ساخت اتوبوس، کامیون و سواری و ایجاد دو شرکت مشترک در زمینه‌ی تولید و خدمات پس از فروش امضاء کرده‌ایم و امیدواریم این تفاهمنامه تا تیر سال ۹۵ به امضاء قرارداد اصلی منجر شود. در این صورت اولین تولید مشترک ایران خودرو و بنز تا شهریور سال آینده وارد بازار خواهد شد.

قیمت پژو ۲۰۸

مدیرعامل ایران خودرو در بخش دیگر از گفتگوی خود به قیمت پژو ۲۰۸ اشاره کرد و گفت:

در آینده پژو ۲۰۸ با قیمت بین ۵۸ تا ۷۰ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

چند هفته پیش هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو در گفت‌وگویی، قیمت پایه‌ی پژو ۲۰۸ را ۶۸ میلیون تومان اعلام کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات