شیائومی دعوت نامه معرفی Mi 5، پرچمدار جدیدش را ارسال کرد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ۵ یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که منتظر عرضه‌ی آن در کنگره‌ی جهانی موبایل هستیم. پرچم‌دار جدید شیائومی قرار بود اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی شود، با این حال شیائومی با ارسال دعوت نامه وعده‌ی رونمایی از گوشی می ۵ را در روز ۲۴ فوریه به‌طور هم زمان در بارسلون و چین داده است.
تبلیغات

 اطلاعاتی که ما از پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ شیائومی داریم تنها محدود به بهره‌مندی آن از پردازنده‌ی جدید کوالکام، اسنپدارگون ۸۲۰، نمی‌شود. چندی پیش وجود دو درگاه سیم‌کارت به همراه NFC در گوشی می ۵ تأیید شده بود. در عین حال نکته‌ی مهم دیگری که در مورد این پرچم‌دار می‌دانیم کیفیت صفحه‌ نمایش آن است. آن طور که خبر‌ها حکایت می‌کنند شیائومی قصدی برای حرکت به سمت کیفیت QHD ندارد و احتمالا گوشی موبایل Mi 5 از صفحه‌نمایش با کیفیت Full HD با اندازه‌ی ۵.۷ اینچ بهره می‌برد. بنابراین باید عمر باتری بالایی را از این گوشی انتظار داشته باشیم. حاشیه‌های باریک در کنار سنسور اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هستند.

از دیگر مشخصات مورد انتظار گوشی شیائومی می ۵ می‌توان به ۳ یا ۴ گیگابایت رم در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. پیش از این نمونه عکس‌های این گوشی منتشر شده بود که نوید یک دوربین باکیفیت را می‌دهد. در بخش نرم‌افزار نیز احتمالا اندروید مارشمالو در کنار نسخه‌ی هفتم رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 7 پرچم‌دار این کمپانی چینی را همراهی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات