نمونه تصویری از شیائومی می 5 در حالت HDR منتشر شد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
می ۵ پرچم‌دار آینده کمپانی شیائومی خواهد بود که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم. حال نمونه تصویر ثبت شده توسط این محصول منتشر شده است که وضوح بسیار خوبی دارد و می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این محصول باشد.
تبلیغات

 بر اساس اطلاعات و تاییدیه‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، کمپانی شیائومی در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) از پرچم‌دار جدیدش با نام می ۵ رونمایی خواهد کرد و تاکنون نیز اطلاعات نسبتا زیادی از این محصول فاش شده است. امروز شاهد نمونه تصویر ثبت شده توسط این تلفن هوشمند هستیم. البته گویا می ۵ به‌صورت رسمی برای بازار‌های جهانی عرضه نخواهد شد. اگر چه انتظار حضور آن را در خرده‌فروشی‌های سرتاسر جهان داریم.

شیائومی می 5
شیائومی می 5

حال Hugo Barra که یکی از اعضای تیم شیائومی است نمونه تصاویری را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده است. البته باید توجه داشت که چندی پیش نیز نمونه تصاویر دیگری از این محصول منتشر شده بودند. در تمام این تصاویر میزان جزییات ثبت شده بسیار هیجان‌‌برانگیز هستند؛ ولی میزان سفیدی تصاویر در حد معقولی قرار ندارد. در تصویری که Hugo منتشر کرده، عکس در حالت HDR از برگ درخت نخل گرفته شده است و در آن به‌خوبی میزان جزییاتی که این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی می‌تواند ثبت کند مشخص است.

با وجود اینکه تصویر مذکور با وضوح کامل منتشر نشده، اما کیفیت و دقت بسیار خوبی دارد و در ثبت این تصویر هیچ فیلتر‌ی استفاده نشده است. Hugo اعلام کرده که تصاویر را در حالت اتوماتیک ثبت کرده و هیچ تنظیماتی را نیز روی آن انجام نداده است. البته باید توجه داشت که حالت HDR فعال بوده و نتیجه‌ی به‌دست آمده نیز بسیار قابل قبول است.

همان‌طور که گفته شد این تصویر به‌صورت کامل و فول رزولوشن منتشر نشده است و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد نسخه‌ی اصلی تصویر در فروم شیائومی باشیم. با این اوصاف باید به انجمن این شرکت چشم دوخت تا تصویر اصلی با دقت 16 مگاپیکسل روی آن قرار گیرد. در ادامه تصاویری که چندی پیش یکی از بنیانگذاران این شرکت با نام Lin Bin با می ۵ ثبت کرده بود قرار گرفته‌اند.

شیائومی می 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات