مشخصات جی 5 لایت ال جی فاش شد: صفحه نمایش ۵.۳ اینچ QHD و پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا ال‌جی در نظر دارد تا علاوه بر گوشی جی ۵ خود نسخه‌ی لایت آن را نیز معرفی کند. مشخصات این گوشی با ثبت در پایگاه داده‌ی GFXBench فاش شده که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

ال‌جی معرفی پرچمدار جدید خود را در روز ۲ اسفند تایید کرده است اما به نظر می‌رسد در این روز تنها شاهد معرفی یک گوشی نیستیم و نسخه‌ی لایت جی ۵ نیز به همراه پرچمدار جدید ال‌جی معرفی خواهد شد.

برخی اطلاعات از گوشی جدید و ناشناخته از ال‌جی در بنچمارک GFXbench منتشر شده که نام رمز LG-H840 را نیز دارد. گوشی جی ۵ ال‌جی با دو نام رمز H830 و f700S در پایگاه داده‌ی بنچمارک‌ها ثبت شده بود.

مشخصات جی 5 لایت

البته برخی مشخصات در این گوشی عجیب به نظر می‌رسد که از آن جمله می‌توان به اندروید کیت کت، دوربین اصلی ۷ مگاپیکسلی و البته ثبت ویدیوهای 4K توسط دوربین جلو از این موارد هستند که البته مورد دوربین را می‌توان مرتبط با استفاده از دو دوربین پشتی در جی ۵ لایت دانست.

همچنین در این گوشی شاهد استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ هستیم. صفحه نمایش جی ۵ لایت نیز ابعاد ۵.۳ اینچی بوده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی از مشخصات این گوشی به شمار می‌رود.

البته توجه داشته باشید که در گذشته نیز شاهد فاش شدن اطلاعات غلط توسط بنچمارک‌ها بوده‌ایم اما در هر صورت در حال حاضر می‌توان احتمال معرفی نسخه‌ی لایت جی ۵ را بالا دانست.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با جی ۵ ال جی به آدرس zoomit.ir/lg/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات