گوشی های گوگل پیکسل از یک مشکل صوتی عجیب رنج می‌برند

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، گوشی پیکسل گوگل دارای یک مشکل صوتی مرموز و عجیب است.
تبلیغات

فارغ از سبک طراحی پرچم‌داران جدید گوگل که موضوعی سلیقه‌ای است، دو گوشی پیکسل و پیکسل‌ ایکس‌ال، از جمله بهترین محصولات اندرویدی موجود در بازار  هستند. به‌تازگی مشکلی در مورد اسپیکر این دو گوشی به‌ویژه در حجم صدای بالا گزارش شده است.

یکی از کاربران ردیت ویدیویی منتشر کرده است که در آن می‌بینیم وقتی حجم صدا به بالاترین سطح خود می‌رسد، دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال دچار مشکل می‌شوند.

جالب اینکه بعد از بالا رفتن میزان صدا، امکان استفاده از اپلیکیشن Perfect Piano وجود ندارد و با کشیدن انگشت روی کلیدها، بیشتر صدایی ثابت به گوش می‌رسد که مشکلات صوتی زیادی دارد.

این مشکل زمانی بیشتر نمایان‌ می‌شود که در اپلیکیشن پرفکت پیانو، حجم صدا در بالاترین میزان خود باشد. آنگاه صدای خروجی از اسپیکرها دور از انتظار است. نکته‌ی جالب اینجا است که وقتی از هدفون استفاده می‌کنید این مشکل وجود ندارد.

وب‌سایت مشبل نیز با بررسی این موضوع، مشکل مشابهی در اسپیکر دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال مشاهده کرده است. به ادعای این سایت، این مشکل حتی وقتی نسخه‌ی اندروید خود را از ۷.۱ به ۷.۱.۱ بروزرسانی می‌کنید نیز وجود دارد. آزمایش مشابهی روی گوشی وان‌پلاس 3 تی با اندروید ۶.۱ مارشمالو و آیفون 7 با آی‌اواس ۱۰.۲ اجرا شده است ولی مشکل مشابه وجود ندارد.

دارندگان گوشی پیکسل گوگل از اواخر اکتبر مشکلات صوتی این گوشی را گزارش کرده‌اند.

یکی از کاربران گوشی پیکسل ایکس‌ال به نام رایان لِستِیج، ۲۴ اکتبر در انجمن رسمی گوشی‌های پیکسل گوگل به این مشکل اشاره کرده و گفته است این مشکل در هنگام مکالمه یا پخش موسیقی در کروم، فیس‌بوک، تونلن رادیو، یوتیوب و... نیز وجود دارد. البته مشبل نتوانسته است شرایط مشابه این مشکل را در دیگر اپلیکیشن‌های صوتی مرسوم مانند یوتیوب، کروم، اسپاتیفای یا پاندورا اجرا کند.

با توجه به گزارش‌های مختلفی که از سوی کاربران منتشر شده است، هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست علت اصلی این مشکلات صوتی چیست.

مشبل در مورد مشکلات گزارش‌شده از سوی کاربران با گوگل در ارتباط است و احتمالا با یک آپدیت نرم‌افزاری این مشکل برطرف می‌شود.

آیا شما هم چنین مشکلی در گوشی پیکسل یا پیکسل ایکس‌ال مشاهده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات