تصاویر واقعی از بدنه فلزی گوشی پرچمدار نوکیا فاش شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا قصد دارد هر چه زودتر به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد. تصاویر واقعی از بدنه‌ی فلزی گوشی جدید نوکیا نشان می‌دهد که زمان معرفی این گوشی نزدیک است.
تبلیغات

نوکیا با وجود اینکه سال‌ها است از نظرها دور است، همواره شرکت محبوبی بوده و بسیاری در انتظار معرفی گوشی هوشمند جدید از سوی این شرکت هستند. پس از آنکه تصاویری رندر شده از گوشی میان‌رده‌ی نوکیا فاش شد حالا تصاویر دنیای واقعی منتسب به گوشی این شرکت فاش شده که به نظر می‌رسد مربوط به پرچمدار آن خواهد بود.

البته این تصاویر مربوط به قاب پشتی گوشی هستند و سایر بخش‌های آن در تصاویر فاش شده مشخص نیستند. در این قاب دو بخش برای دوربین و احتمالا فلش نیز تعبیه شده است. در قاب پشتی برند نوکیا ثبت شده و نوارهای آنتن نیز همانند آنچه که در آیفون 7 دیده‌ایم طراحی شده‌اند.

منابع آگاه خبر از دو گوشی بالارده از سوی نوکیا می‌دهند. سه دکمه در زیر صفحه نمایش این گوشی‌ها قرار خواهند گرفت که احتمالا دکمه‌های کناری لمسی بوده و دکمه‌ی وسط نیز فیزیکی است و مجهز به حسگر اثر انگشت نیز خواهد شد.

یکی از مدیران نوکیا عرضه‌ی گوشی در پاییز سال ۲۰۱۶ را تایید کرده است و احتمالا یکی از این گوشی‌ها نیز دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما در خصوص این گوشی چیست؟

گوشی نوکیا
گوشی نوکیا
گوشی نوکیا
گوشی نوکیا
گوشی نوکیا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات