نوکیا بازگشت به بازار گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ را تایید کرد

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا تائید کرد که در سال ۲۰۱۷ به بازار گوشی‌های هوشمند بازخواهد گشت و محصولاتی با برند نوکیا عرضه می‌کند.
تبلیغات

پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد در خصوص بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند؛ حال این کمپانی طی برگزاری مراسمی که Nokia's Capital markets Day نام دارد، تائید کرد که در سال ۲۰۱۷ به بازار گوشی‌های هوشمند بازخواهد گشت و محصولاتی با برند این کمپانی راهی بازار خواهند شد. مراسم موردنظر، یک گردهمایی است که ۱۵ نوامبر هرسال با حضور سرمایه‌گذاران این کمپانی فنلاندی برگزار می‌شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که نوکیا خود همچون گذشته تولید گوشی‌های هوشمندش را بر عهده خواهد داشت. درواقع کارخانه‌ای تحت تملک نوکیا برای تولید گوشی‌های هوشمند وجود ندارد، بلکه محصولات تولیدشده با برند نوکیا با همکاری کمپانی فنلاندی HMD Global و فاکسمان تایوانی راهی بازار خواهند شد. HMD Global یک کمپانی فنلاندی است که توسط متخصصان سابق نوکیا اداره می‌شود. این کمپانی وظیفه‌ی تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های هوشمند برند نوکیا را بر عهده دارد. همچنین باید به عرضه‌ی لوازم جانبی توسط این کمپانی نیز اشاره‌ کنیم. فاکسکان وظیفه‌ی تحقیق و توسعه در رابطه با این محصولات را نیز بر عهده خواهد داشت.

نوکیا

انتظار می‌رود با توجه به شنیده‌ها و اخبار منتشرشده؛ اولین گوشی هوشمند عرضه‌شده توسط نوکیا D1C باشد که بنا بر اطلاعات موجود، مبتنی بر اندروید ۷ نوقا و همچنین مشخصات فنی همچون نمایشگر فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۴۳۰ و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.

نوکیا طی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون مراسمی برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن شاهد ارائه‌ی جزئیاتی از برنامه‌های این کمپانی در رابطه با گوشی‌های هوشمندش باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات