ساتیا نادلا بعنوان تاثیرگذارترین مدیرعامل دنیای فناوری انتخاب شد

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی موسسه Juniper Research لیستی از مدیران تاثیرگذار دنیای فناوری ارائه کرده است. با وجود نام‌های بزرگی مانند تیم کوک، لری پیج، مارک زاکربرگ و ...، ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت در صدر این فهرست قرار گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طی دوره‌ای که ساتیا نادلا فعالیت خود را بعنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت آغاز کرده یک نکته بسیار حائز اهمیت است؛ او توانسته جایگاه خوبی در بین افکار عمومی برای خود ایجاد کند. او بیش از سایر مدیران بزرگ دنیای فناوری توانسته تا از طریق اجرای برخی برنامه‌ها مسیر شرکت خود را تغییر دهد و به این ترتیب به موفقیت بزرگی در افکار عمومی دست یابد.

به تازگی گروه تحقیقاتی Juniper Research، ساتیا نادلا را بعنوان تأثیرگذارترین مدیر عامل شرکت‌های حوزه فناوری دنیا معرفی کرده است. در این مطالعه ساتیا نادلا رقبای قدرتمندی از جمله تیم کوک، اریک اشمیت و مارک زاکربرگ را شکست داده است. بعد از نادلا، جانی آیو که به تازگی به سمت مدیر ارشد طراحی اپل انتخاب شده، در رتبه دوم قرار گرفته است.

 در لیست ارائه شده توسط Juniper Research نام افراد دیگری از جمله مدیران Razer، شیائومی، Uber، نت‌فلیکس، علی بابا، آمازون و تسلا هم به چشم می‌خورد البته حضور پاول امرنکو مدیر تیم ATAP گوگل نیز در این لیست جالب توجه است.

این لیست یک نکته مهم را نشان می‌دهد و آن هم این که ساختارهای قدرت سنتی دنیای فناوری بطور جالبی در حال تغییر هستند. نظر شما در مورد عملکرد ساتیا نادلا از زمان تصدی پست مدیر عاملی مایکروسافت تا به امروز چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات