اپلیکیشن‌ هایی که بعد از هربار تعویض رام باید نصب کنید: مدیریت پیامک‌ ها

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
سری مقاله‌های "اپلیکیشن‌هایی که بعد از هربار تعویض رام باید نصب کنید" به بررسی اپلیکیشن‌هایی که وجود آن‌ها روی هر گوشی هوشمندی ضروری است، می‌پردازد و در هر مطلب به بررسی یک موضوع و چند اپلیکیشن پیشنهادی در آن زمینه خواهد پرداخت.
تبلیغات

اپلیکیشن‌هایی مانند فایل‌منیجر، پلیر موسیقی، مرورگر و... از مواردی هستند که روی تمامی گوشی‌های هوشمند وجود دارند اما اپلیکیشن‌هایی مانند اسکایپ و برش زدن ویدئو را تنها افرادی که به این اپلیکیشن‌ها نیاز دارند نصب می‌کنند. ما در این سری مقاله‌ها، به بررسی اپلیکیشن‌های دسته‌ی اول می‌پردازیم. اپلیکیشن‌هایی که بعد از هر بار تعویض رام یا خرید یک گوشی جدید باید روی آن نصب شوند. در پایان این مقاله‌ها نیز با هم‌فکری شما در بخش نظرات، از بین اپلیکیشن‌های معرفی شده در هر بخش، بهترین را انتخاب می‌کنیم و در انتها مطلبی جامع با عنوان "اپلیکیشن‌های پیشنهادی زومیت که بعد از هر بار تعویض رام باید نصب کنید" منتشر خواهیم کرد تا لیستی کامل و حرفه‌ای از اپلیکیشن‌هایی که باید روی هر گوشی هوشمندی نصب باشند در اختیار کاربران مختلف و به خصوص تازه‌کارها، قرار دهیم.

قسمت دوم: مدیریت پیامک‌ها

در مقاله‌ی قبل گفتیم که اولین موردی که بعد از روشن کردن یک گوشی تازه خریداری شده یا یک گوشی فلش شده با آن مواجه می‌شویم لانچر گوشی است که بسیاری از کاربران همان‌طور که در پست قبل مشاهده کردید لانچر اصلی خود گوشی را با هیچ لانچری عوض نمی‌کنند و بسیاری دیگر نیز اولین کاری که بعد از نصب یک رام یا خرید یک گوشی جدید انجام می‌دهند نصب لانچر محبوبشان است. حال بعد از آنکه وارد محیط لانچر گوشی شدیم با چند اپلیکیشن پیش‌فرض که از مهمترین ارکان یک گوشی هستند مواجه می‌شویم. مرورگر، فایل‌منیجر و مدیریت پیامک‌ها یا همان اینباکس گوشی. در این مطلب به سراغ اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک که پر‌کاربردترین نرم‌افزار در بین این سه اپلیکیشن است می‌رویم و به شما 5 مورد از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک‌های گوشی را معرفی خواهیم کرد. بدون شک در این پست نیز اپلیکیشن پیش‌فرض خود گوشی برای خیلی از کاربران انتخاب اول و آخر خواهد بود. اما بررسی اپلیکیشن‌های دیگر نیز که سعی به نشان دادن توانایی‌های خود دارند خالی از لطف نیست. با زومیت همراه باشید.

EvolveSMS

envlo

EvolveSMS یکی از معدود اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که محیطی متفاوت با تصوری که شما از یک اپلیکیشن پیام‌رسان دارید را در اختیار شما می‌گذارد. شاید اسم اپلیکیشن پیام‌رسان که به گوش ما می‌خورد اولین تصویری که در ذهنمان شکل بگیرد یک محیط ساده یا چند کادر در چپ و راست صفحه باشد. اما این اپلیکیشن محیط جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد به این صورت که بالای هر Conversation شما می‌توانید یک عکس کاور مانند از مخاطب‌ها بگذارید و در زیر این عکس به گفتگو بپردازید. همین‌ ایده‌ی ساده یعنی قرار گرفتن یک عکس به صورت افقی و کاور‌مانند در بالای محیط گفتگو، زیبایی فوق‌العاده و تنوع خاصی را به محیط پیامک‌های شما می‌بخشد. همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید امکان استفاده‌ی ساده و معمولی نیز از این اپلیکیشن وجود خواهد داشت با این حال یکی از مواردی که EvolveSMS را به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تبدیل کرده است، وجود همین ظاهر متفاوت آن در کنار امکاناتی همچون رابط کاربری زیبا و روان برای جابجایی بین مکالمات تنها با سوایپ کردن به طرفین، پشتیبانی کامل از مالتی‌مدیا شامل فرستادن تصاویر، ویدئوها، موزیک، مخاطبان، GIF‌ها و موقعیت شما، نمایش پنجره PopUp برای دسترسی سریع‌تر به برنامه در همه‌جا، پشتیبانی از پیام گروهی، پشتیبانی کامل از برنامه Light Flow، پاک کردن مکالمات توسط سوایپ، حذف دسته‌ای و  آرشیو کردن اس‌‌ام‌اس‌ها، شخصی‌سازی کامل نوتیفیکیشن‌ها و محافظت از طریق پسورد است. برای دانلود این اپلیکیشن بی‌نظیر از لینک‌های زیر استفاده کنید.

GO SMS

gosms

Go SMS یکی دیگر از سری اپلیکیشن‌های گروه GO Dev Team است که به احتمال زیاد با دیگر برنامه‌های این تیم مانند Go Launcher، Go Keyboard و... آشنا هستید. Go SMS را می‌توان یکی از اولین اپلیکیشن‌های منتشر شده‌ی این تیم دانست که از سال‌ها پیش شروع به کار کرده و تا کنون همچنان به عنوان یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در حال فعالیت است و با وجود آن که نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های هم سبک خود، از محیط سنگین‌تری برخوردار است، با این حال کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. وجود امکانات جالبی مانند تحویل آنلاین پیام‌ها، امکان ارسال پیامک‌های بیشتر از سه پارت، دارا بودن پوسته‌های مختلف و ریشه‌ای که محیط اپلیکیشن را به شدت و به طور کامل تغییر خواهند داد، امکان شخصی‌سازی دقیق که شما را قادر به تعویض رنگ باکس‌ها، نوشته‌ها، پس زمینه‌ها و حتی دکمه‌ی ارسال نیز می‌کند از مواردی هستند که GO SMS را به یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های جانبی تبدیل کرده‌اند. اما همان‌طور که گفتیم GO SMS را شاید بتوان پر‌امکان‌ترین اپلیکیشنی پیامکی دانست که با دارا بودن امکاناتی همچون سیستم دست خط، جعبه خصوصی، برنامه‌ی زمانبندی SMS، حفظ حریم خصوصی، پنجره‌ی پاسخ سریع، تهیه و بازیابی SMS (تمام پیغام‌ها یا مخصوص یک موضوع)، تغییر فونت، قفل امنیت، لیست سیاه و پشتیبانی از Emoji با Emoji pulg-in به کامل‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان تبدیل شده است. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

Messenger

GMass

بعد از معرفی رسمی‌اندروید آب‌نبات‌چوبی، یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی که از این نسخه‌ی جدید‌ اندروید به بیرون درز کرد اپلیکیشن پیام‌رسان این سیستم‌عامل بود که با تزئین شدن به طراجی بی‌‌نظیر متریال، یک پیام‌رسان شیک و سبک را به ارمغان آورده بود. مدتی بعد نیز گوگل به طور رسمی این اپلیکیشن را برای‌اندروید‌های پایین‌تر از نسخه‌ی 5 منتشر کرد. ظاهر و امکانات این اپلیکیشن به قدری مورد تحسین بود که در مدت زمان بسیار کمی موفق به کسب میلیون‌ها دانلود در پلی‌استور گوگل شد و هم اکنون نیز ممکن است در گوشی بسیاری از دوستان خود این اپلیکیشن را مشاهده کنید. وجود رنگ‌های متریال، افکت‌های انیمیشنی‌اندروید آب‌نبات‌چوبی، محیط فوق‌العاده روان و سبک و وجود بلک‌لیست داخلی در خود این اپلیکیشن از ویژگی‌هایی هستند که Google Messenger را به یک پیام‌رسان‌ ایده‌آل تبدیل کرده‌اند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

HoverChat

hover

Hover Chat که در ابتدا با نام Ninja SMS شروع به کار کرد، اپلیکیشنی است که وقتی پیامکی دریافت کنید، این پیامک در قالب یک دایره‌ی شناور روی نرم‌افزار یا بازی در حال اجرا نمایان خواهد شد و شما بدون خارج شدن از محیط فعلی، با کلیک روی این دایره، متن پیام را مشاهده خواهید کرد و در صورت تمایل در همان محیط قادر به پاسخگویی آن نیز خواهید بود و در تمام مدت مشاهده و پاسخگویی شما به این پیام، اپلیکیشنی که در حال اجرا بود، بدون هیچ وقفه‌ای و در همان حالت باقی خواهد ماند و شما می‌توانید بعد از فرستادن پیام، به ادامه‌ی فعالیت خود بپردازید. امکان مشخص کردن مخاطبانی که مایلید پیام آن‌ها در این حالت باز شود، ارسال پیامک گروهی، گرفتن نسخه‌ی پشتیبان و بازگردانی پیامک‌ها، جا‌به‌جایی پنجره‌ی شناور پیامک به هر جای صفحه، امکان تنظیم وضوح پنجره‌ی شناور برای مشاهده‌ی تصویر پشت در حین خواندن پیامک‌ها و پشتیبانی از چندین تم مختلف، از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن‌‌اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

Textra SMS

textra

Textra SMS اپلیکیشنی فوق‌العاده زیبا و سبک در زمینه‌ی مدیریت پیامک‌ها است که شاید در امکانات به پای برنامه‌های دیگر مانند GO SMS نرسد اما سرعت اجرا و روان بودن محیط برنامه برگ برنده‌ای است که Textra را به یکی از گزینه‌های اصلی و محبوب این لیست تبدیل کرده است و به گفته‌ی بسیاری از کاربران در بخش نظرات پلی‌استور، این اپلیکیشن سرعتی حتی بالاتر از پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی دارد. Textra در جدیدترین نسخه‌ی خود به طراحی متریال نیز تزئین شده است و می‌توانید علاوه بر سرعت بالا، از ظاهر بسیار شیک و زیبای این نرم‌افزار نیز اطمینان خاطر داشته باشید. امکان مدیریت و ارسال پیام‌های متنی، ام‌ام‌اس، بیش از ۸۰۰ شکلک بسیار زیبا برای استفاده در پیام‌ها، قابلیت سفارشی‌سازی صدا، تصویر و رنگ‌های مختلف برای مخاطبان، پنجره‌ی شناور برای مشاهده‌ی اس‌ام‌اس‌ها به محض دریافت، قابلیت رمزگذاری، محیط ساده اما بسیار شیک و قابل استفاده در دو حالت مشکی و سفید و رایگان بودن این اپلیکیشن از خصوصیاتی هستند که Textra SMS را به یک مدعی در این لیست تبدیل کرده‌اند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

جمع‌بندی

در کل می‌توان گفت تمامی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان معرفی شده از نقاط قوت فراوان و ظاهر فوق‌العاده‌ای برخوردارند و نمی‌توان هیچ‌کدام را یک پیام‌رسان ضعیف دانست و انتخاب بیشتر به سلیقه‌ی کاربران بر می‌گردد. نظر شما درباره‌ی این اپلیکیشن‌ها چیست؟ کدام را برای قرارگیری در لیست نهایی پیشنهاد می‌کنید؟

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات