ریاکشن به کامنتها اضافه شد؛ حالا احساستان را در زومیت دقیقتر بیان کنید
بخش نظرات زومیت همیشه یکی از پویاترین و جذابترین بخشهای سایت بوده و شما کاربران عزیز با بحثهای تخصصی، نقدهای سازنده و تبادل نظرهایتان، ارزش محتوای ما را دوچندان میکنید.
در مدت اخیر، تقاضای زیادی از سمت شما عزیزان داشتیم مبنی بر اینکه گاهی یک «لایک» ساده برای نشان دادن واکنش به یک کامنت کافی نیست. همانطور که احتمالاً به یاد دارید، ما در گذشته قابلیت دیسلایک (نمیپسندم) را در بخش نظرات داشتیم؛ اما این بار تصمیم گرفتیم مجموعهی کاملتری از ریاکشنها (واکنشها) را به زومیت اضافه کنیم تا دستتان برای بیان احساسات بازتر باشد.
حالا برای تعامل با دیدگاههای دیگران، مجموعاً به شش واکنش متنوع دسترسی دارید تا بتوانید موافقت، مخالفت، خنده، تعجب خود را بسیار دقیقتر و راحتتر به کاربر مقابل منتقل کنید.
چگونه به ریاکشنهای جدید زومیت دسترسی داشته باشیم؟
میتوانید بهسادگی به ریاکشنها (واکنشهای) جدید دسترسی داشته باشید؛ همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، کافی است روی آیکون «چهرهی خندان» (ایموجی) که در پایین کامنتها قرار گرفته کلیک کنید. با این کار، نوار ریاکشنها باز میشود و میتوانید از بین گزینههای موجود، واکنش دلخواهتان را انتخاب کنید.
از اینکه همواره با زومیت همراه هستید و با بازخوردهای ارزشمندتان به ما در ساختن یک جامعهی مخاطبین پویا و تعاملی کمک میکنید، بینهایت سپاسگزاریم.
منتظر دیدن ریاکشنهای شما در بخش نظرات هستیم!