میان‌ستاره‌ای، یکی از درخشان‌ترین فیلم‌های علمی تاریخ، برمی‌گردد

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر فیلم میان ستاره ای در سیاره آبی
شرکت پارامونت پیکچرز می‌خواهد به مناسبت ۱۰ سالگی Interstellar (میان‌ستاره‌ای)،‌ این فیلم علمی‌تخیلی درخشان را بار دیگر پخش کند.
تبلیغات

شاید باور نکنید، اما تقریباً ۱۰ سال از اکران فیلم درخشان علمی‌تخیلی میان‌ستاره‌ای (Interstellar) می‌گذرد؛ اثری قابل توجه از کریستوفر نولان که به‌دلیل دقتش در به‌تصویرکشیدن فرضیه‌ها و مباحث علمی، بارها ستایش شد و حتی همین حالا هم جزو فیلم‌های علمی محبوب است.

بر اساس گزارش ورایتی، شرکت‌های پارامونت پیکچرز و وارنر برادرز تصمیم گرفته‌اند به مناسبت ۱۰ سالگی میان‌ستا‌ره‌ای، این فیلم هیجان‌انگیز را بار دیگر به سینماها برگردانند.

نمایش سیاه چاله در فیلم میان‌ستاره‌ای
سیاه‌چاله در فیلم میان‌ستاره‌ای

فیلم Interstellar قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) در قالب آی‌مکس ۷۰ میلی‌متری و دیجیتالی بار دیگر پخش شود. این فیلم که بازیگران سرشناسی چون متیو مک‌کانهی، ان هتوی و جسیکا چستین دارد، نخستین بار پاییز سال ۲۰۱۴ در آمریکا پخش شد.

فیلم میان‌ستاره‌ای داستان آینده‌ی ترسناکی را روایت می‌کند که کره‌ی زمین در مرز تبدیل‌شدن به سیاره‌ای غیرقابل‌سکونت است و اکثر محصولات کشاورزی در حال از بین رفتن هستند. در همین راستا گروهی از فضانوردان برای یافتن سیاره‌ای دیگر، به مأموریت فرستاده می‌شوند و با بهره‌گیری از کرم‌چاله، به کهکشان‌های دیگر می‌روند.

میان‌ستاره‌ای فیلمی بسیار درخشان است و فرضیه‌های علمی را با دقت قابل توجه به تصویر می‌کشد.

یکی از جالب‌ترین نماهای میان‌ستاره‌ای، مربوط‌ به سیاه‌چاله‌ است. سال‌ها پس از پخش میان‌ستاره‌ای و در زمانی که اولین تصویر واقعی از سیاه‌چاله ثبت شد، بسیاری از مردم به دقت میان‌ستاره‌ای در نمایش‌دادن سیاه‌چاله اشاره کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات