سال نو مبارک؛ به‌امید روزهای روشن‌تر

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
آرزوهای زومیت برای سال نو
در واپسین ساعت‌ها از سال ۱۴۰۲، آرزو داریم که با قدم‌گذاشتن در سال ۱۴۰۳، حال دلمان نیز به‌مانند طبیعت، بهاری، رنگی و آرام شود.
تبلیغات

نفس‌های ۱۴۰۲ به شماره افتاده و تا ساعاتی دیگر، با همه‌ی رخدادها و خاطرات رنگی و سیاه‌‌وسفیدش به‌پایان می‌رسد؛ گویی همین دیروز بود که با انبوهی از آرزوها در دلمان، سبزه‌ی عید ۱۴۰۲ را گره می‌زدیم، اما زمان آن رسیده است که به این سال وداع بگوییم و به ۱۴۰۳ سلام کنیم.

رخدادهای فناورانه‌ در سال ۱۴۰۲ پرشمار بودند؛ از ۳ تریلیون‌دلاری‌شدن مایکروسافت و عرضه‌ی آیفون ۱۵ با USB-C گرفته تا جولان AI در سیلیکون‌ولی و رشد سرسام‌آور ارزش سهام انویدیا، همه‌وهمه تا مدت‌ها تیتر یک رسانه‌ها بودند. از فناوری ایران اغلب خبرهای ناخوشایندی همچون هک‌شدن شرکت‌ها و ارگان‌ها یا کلاهبرداری کوروش‌کمپانی به‌گوش می‌رسید؛ هرچند که در این میان خبرهایی نظیر توسعه‌ی فیبر نوری خوشحال‌کننده بودند.

در سالی که گذشت تمام توان خود را به‌کار گرفتیم تا ضمن پوشش سریع و باکیفیت رخدادهای دنیای فناوری و علمی در مجله‌ی زومیت و ارائه‌ی مشخصات فنی و قیمت هزاران محصول در بخش محصولات زومیت ضعف‌هایمان را شناسایی کنیم و تمام تلاشمان را برای رفع‌شان به‌کار بگیریم.

مجله‌ی زومیت در سال ۱۴۰۲ به‌طور متوسط با ماهانه ۱۰ مقاله‌ی بررسی متنی و ویدیویی، ۲۰ مقاله‌ی راهنمای خرید و ۲۰ مقاله‌ی اختصاصی به‌همراه صدها مقاله‌ی آموزشی و خبری، میزبان حدود ۴۰ میلیون کاربر بود. تحریریه‌ی زومیت به این نتایج بسنده نمی‌کند و سعی دارد در سال ۱۴۰۳ با بررسی‌های متنوع‌تر، ارتقای کیفیت مقالات و پوشش هرچه بیشتر نیاز کاربران، آمار خیره‌کننده‌‌اش را بهبود بخشد.

بی‌شک مجله و بخش محصولات زومیت دستاوردهایش را در وهله‌ی نخست به شما همراهان همیشگی‌اش و در وهله‌ی بعد به پشتکار بی‌پایان کارکنان مستعد و ساعی‌اش مدیون است و آنچه ارائه می‌دهد با حُسن توجهِ شما کاربران ارزش می‌یابد؛ بنابراین اکنون که در حال ورق‌زدن برگه‌ی پایانی تقویم ۱۴۰۲ هستیم، برای مجموعه‌ی زومیت، چه آرزویی بهتر از این که یاران زومیت در سال ۱۴۰۳ با دلی خوش، لبی خندان، تَنی سلامت و در روزهایی روشن، همراهی‌اش کنند؟

سال نو مبارک.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات