نمایی از صفحات مختلف بخش محصولات

این شما و این نسخه جدید بخش محصولات زومیت

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
تلاش شبانه‌روزی توسعه‌دهندگان زبده‌ی زومیت، سرانجام به بار نشست؛ به نسخه‌ی جدید بخش محصولات سلام کنید.
تبلیغات

پس از به‌روزرسانی زومیت در سال گذشته و تلاش شبانه‌روزی تیم جوان برنامه‌نویسی، حالا با زومیت یکپارچه و مدرن -چه از نظر ظاهری و چه از نظر زیرساختی- در خدمت شما هستیم. تمام تلاش تیم توسعه‌ی محصول و تیم فنی بر این بوده است که تجربه‌ای کاربردی، سریع و لذت‌بخش برای کاربران فراهم شود.

تماشا در یوتیوب

تغییرات زیرساختی اعمال‌شده، این امکان را به ما می‌دهند تا سرویسی ارائه کنیم که روزبه‌روز کامل‌تر و بهتر می‌شود. به‌لطف تلاش‌های تیم فنی، راه برای به‌روزرسانی‌های پیوسته و افزودن قابلیت‌های جدید، بیش از پیش هموار شده است.

بخش محصولات زومیت، سرویسی با قدمت ۶ سال

هدف اصلی ما در بخش محصولات، ارائه‌ی همه‌ی ابزارهایی است که شما برای خرید و شناخت کالاهای الکترونیکی لازم دارید، آن هم به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن. در حقیقت، زومیت سرویسی برای مقایسه‌ی سریع قیمت و مشخصات فراهم کرده است تا در کنار بررسی‌ها و راهنمای خرید، در مسیر انتخاب و خرید محصولات جدید، همراه شما باشد.

کاربران همیشه بزرگ‌ترین سرمایه‌ی زومیت بوده‌اند؛ از این رو در فرایند توسعه‌ی نسخه‌ی جدید بخش محصولات، به‌طور ویژه‌ روی مشاوره برای خرید، رفع ابهامات و پاسخ به پرسش کاربران متمرکز شدیم.

تغییرات بخش محصولات زومیت صرفاً به جنبه‌ی ظاهری خلاصه نمی‌شود. نسخه‌ی جدید بخش محصولات، تغییرات گسترده‌ی زیرساختی تجربه کرده است و حالا نه‌تنها سرعت بیشتری دارد، بلکه امکانات هیجان‌انگیزتر و کاربردی‌تری به شما ارائه می‌دهد.

سرعت و دسترسی آسان

با زیرساخت و فناوری‌های جدید، تجربه‌ی سریع‌تری از بخش محصولات خواهید داشت. المان‌های طراحی نیز به گونه‌ای پیاده‌سازی شده‌اند که شما راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید.

جابه‌جایی آسان در بین بخش‌های مختلف صفحه و دیگر قسمت‌های بخش محصولات و تنوع راه‌های دسترسی به اطلاعات، از جمله اهداف ما در بازطراحی بوده است.

مقایسه‌ی محصولات؛ حالا کامل‌تر و آسان‌تر

مشخصات فنی محصولات در زومیت توسط افراد علاقه‌مند به تکنولوژی گردآوری می‌شود و برای ارائه‌ی کامل‌ترین شکل اطلاعات و تصاویر، افراد زیادی همواره در تلاش‌اند. با بهبود بخش مقایسه، می‌توانید از این اطلاعات به شیوه‌ی کاربردی‌تری استفاده کنید.

مقایسه‌کردن یک محصول با رقبا و محصولات مشابه، در سه مسیر قابل‌ دسترس است: صفحه‌ی محصول،‌ فهرست محصولات و بخش اختصاصی مقایسه‌های هر دسته.

اضافه‌شدن مقایسه‌های مرتبط با یک محصول، به کاربران امکان می‌دهد رقبای هر محصول را بهتر بشناسند و درست‌تر تصمیم بگیرند.

در انتهای تمام مقایسه‌ها، شما فهرستی از مقایسه‌های پرتکرار کاربران را نیز مشاهده خواهید کرد که کمک می‌کند مقایسه با رقیبی مناسب را پیدا کنید.

موتور جست‌و‌جوی داخلی؛‌ محصولات را سریع‌تر پیدا کنید

جست‌و‌جو در زومیت از این پس یکپارچه است: شما از هر صفحه‌ای در سایت قادر به یافتن محصولات و مقالات موردنظر خود هستید.

پیشنهادهای دقیق‌تر، اطلاع از قیمت و اطلاعات اولیه در همان جست‌و‌جو و نوار جست‌و‌جوی اختصاصی برای کاربران موبایل، زمانی را که شما برای یافتن محصول نیاز دارید، به حداقل می‌رساند.

دیدگاه‌ها و امتیاز؛ راحت‌تر نظر بدهید

بخش دیدگاه‌ها اکنون حالت یکپارچه دارد و ساختار آشنایی را که در سال اخیر در بخش مجله تجربه کرده‌اید، ارائه می‌دهد. سهولت ثبت‌ نظر و بررسی و امتیاز دادن، در ترکیب با سیستم اعلانات و فعالیت‌های کاربر، سؤال و نظر شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

فضایی در این بخش تدارک دیده شده است تا کاربران و کارشناسان زومیت راحت‌‌تر سؤالات و ابهامات پیش‌آمده در انتخاب کالا را پاسخ دهند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

بخش فروشندگان

امکان جست‌و‌جو در توضیحات، مرتب‌سازی نتایج و فیلتر شهر فروشندگان هر محصول، ارائه‌ی سایر قیمت‌های یک مدل (برای مثال یک محصول ممکن است برای رنگ‌ها، گارانتی‌ و موارد دیگر، قیمت متفاوتی داشته باشد) با استفاده علامت فلش روی کارت‌ها، شما را تا حد زیادی از مراجعه به فروشگاه‌های مختلف برای اطلاع از تنوع قیمتی هر محصول بی‌نیاز می‌کند.

همچنین کاربران در لیست‌ها و بدون ورود به صفحات محصول، قادر به مشاهده تعدادی از فروشندگان هر کالا خواهند بود.

لیست محصولات؛ ساده‌تر پیدا کنید

مسیر انتخاب راحت‌‌‌تر را از لیست آغاز کرده‌ایم. دیگر برای شناخت اولیه‌ی یک محصول نیازی به ورود به صفحه‌ی آن ندارید. مشخصات کلیدی، تصاویر، ارزان‌ترین قیمت و تعدادی از فروشندگان کالا، دید کلی به شما خواهند داد. از علامت فلش در نسخه‌ی دسکتاپ و سه‌نقطه در نسخه‌ی موبایل برای مشاهده‌ی اطلاعات تکمیلی محصول استفاده کنید.

فیلترها با سیستم مدرن‌تری پیاده‌سازی شده‌اند و انتخاب‌‌های شما، روی امکان انتخاب سایر فیلترها مؤثر خواهد بود؛ به این ترتیب شما راحت‌‌تر به لیست دلخواه خود هدایت می‌شوید و پیامِ «نتیجه‌ای یافت نشد» را تقریباً هرگز نخواهید دید. با استفاده از منوی چسبان در موبایل، مهم‌ترین موارد موردنیاز خود را در لیست‌ها در اختیار خواهید داشت.

امکان جست‌و‌جو در نتایج فیلترشده‌ی یک لیست، جست‌و‌جو در اعضای فیلتر و مشاهده‌ی فیلترهای انتخاب‌شده، بخش دیگری از موارد اضافه‌شده به لیست محصولات هستند.

محصولات مشابه؛ رقبا را بشناسید

وقتی کاربران به دنبال محصول می‌گردند، در این مسیر ممکن است با گزینه‌های بهتر و مشابه آن نیز آشنا شوند. ما با چهار روش، در صفحه‌ی محصول گزینه‌های مشابه را به کاربران نمایش خواهیم داد:

  • محصولات با قیمت مشابه
  • محصولات با برند مشابه
  • محصولاتی که بیشتر با محصول موردنظر شما مقایسه شده‌اند
  • محصولات با مشخصات مشابه

سایر موارد

  • امکان استفاده از دارک مود در بخش محصولات
  • یکپارچگی بین محصولات و مجله‌ برای استفاده از اطلاعات یکدیگر

این تازه شروع مسیر است؛ به‌روزرسانی‌های مستمر برای بهبود تجربه‌ی کاربری و همچنین افزودن ویژگی‌های جدیدی همچون صفحه‌ی اختصاصی فروشگاه، اعلان تغییرات قیمت و موجودی و بسیاری از ویژگی‌‌های جذاب دیگر در راه بخش محصولات زومیت هستند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که تجربه‌ی خود از استفاده‌ی بخش محصولات را با ما به اشتراک بگذارید. همانند هر نرم‌‌افزار جدیدی، ممکن است در روزهای ابتدایی مشکلاتی را مشاهده کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهینه‌ترین تجربه‌ی استفاده را در سریع‌تر زمان در اختیار شما قرار دهیم.

در صورتی که مشکلی در تجربه‌ی خود از بخش محصولات مشاهده کردید، لطفاً جزئیات را با ما از طریق ایمیل Hi@Zoomit.ir به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات