زومیت ۱۲ ساله شد؛ آغاز به‌‌ کار نسخه آزمایشی نرم‌افزار جدید سایت

یک‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
زومیت امروز ۱۲ ساله شد و در تقارن با سالگرد شروع فعالیتش، آغاز کار نسخه‌ی آزمایشی نرم‌افزار جدید وب‌سایت نیز کلید خورد.
تبلیغات

دوازده‌ سال پیش در چنین روزی، جمعی دوستانه از خوره‌های فناوری گردهم آمدند و با هدف دستیابی به رؤیایی بزرگ، زومیت را پایه‌گذاری کردند؛ رؤیایی که بی‌شک بدون حضور و دلگرمی شما مخاطب عزیز که هم‌اکنون در حال خواندن متن پیش‌ رو هستید، هیچ‌گاه نمی‌توانست رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرد. زومیت امروز بزرگ‌ترین رسانه‌ی فناوری فارسی‌زبان به‌حساب می‌آید.

بسیاری انجام کار تیمی در ایران را بسیار دشوار و بعضاً غیرممکن می‌پندارند؛ اما زومیت جایگاه کنونی خود را مدیون تیمی به وسعت کل کشور می‌داند؛ جوانانی از کرمان تا خراسان، از خوزستان تا آذربایجان که دست در دست هم و بی‌وقفه، مجموعه را با تمام توان به پیش می‌برند. زومیت فعالیت خود را با تمرکز بر پوشش تازه‌های دنیای فناوری، تولید مقالات تخصصی و بررسی‌های عمیق محصول آغاز کرد؛ اما اکنون بخش محصولات و گروهی از توسعه‌دهندگان برای توسعه‌ی جنبه‌ی فنی وب‌سایت را نیز در دل خود دارد.

تعداد مقالات منتشرشده در زومیت

تحریریه‌ی زومیت در دوازده‌ سال گذشته ۶۹ میلیون واژه را در قالب ۱۱۳ هزار مطلب به‌رشته‌ی تحریر در آورده‌اند؛ مطالبی که از اخبار و گزارش‌ها گرفته تا بررسی‌های تخصصی و راهنماهای جامع خرید را دربرمی‌گیرند.

آمار بخش محصول زومیت

در سوی دیگر میدان، بخش محصولات زومیت را داریم که اکنون اطلاعات بیش‌ از ۲۹ هزار محصول در ۴۰ دسته‌ی کالایی را ارائه می‌دهد.

آمار تماشای ویدیوهای زومیت

۴۳۸۴ روز؛ زومیت در تک‌تک روزهای ۱۲ سال گذشته، بی‌وقفه فعال بوده است. طی این مدت، صفحه‌های زومیت بیش‌ از ۹۰۰ میلیون بار خوانده شده و ویدیوهای اختصاصی‌اش بیش‌ از ۵۸ میلیون‌ بار دیده شده‌اند.

آغاز به‌کار نسخه آزمایشی نرم‌افزار جدید زومیت

امروزه بیش‌ از ۷ میلیون نفر ماهانه به زومیت سر می‌زنند؛ وجود چنین جامعه‌ی مخاطب گسترده‌ای، ما را متعهد می‌کند تا پیوسته در جهت ارتقای تجربه‌ی کاربری وب‌سایت تلاش کنیم. بر همین اساس تیم توسعه‌ی فنی از چهار سال پیش، پروژه‌ی ایده‌پردازی و کار روی نسخه‌ی جدید نرم‌افزار زومیت را آغاز کردند؛ نرم‌افزاری که تمام ابعاد وب‌سایت، از سیستم مدیریت محتوا گرفته تا رابط کاربری را دربرمی‌گیرد.

نمایی از رابط کاربری جدید زومیت

امروز در تقارن با دوازدهمین سالگرد آغاز به‌ کار زومیت، زمان آن فرا رسیده است تا نسخه‌‌ی آزمایشی از نرم‌افزار جدید وب‌سایت را رونمایی کنیم. شما کاربران عزیز زومیت می‌توانید از امروز با مراجعه به آدرس موقت https://theforge.ir، این نسخه را امتحان کنید.

توجه داشته باشید که آنچه در آدرس https://theforge.ir، تجربه می‌کنید، مدام در حال تغییر خواهد بود؛ بنابراین ممکن است که در بازه‌هایی از روز، وب‌سایت دردسترس نباشد، یا محتوای آن، چه پست‌ها، چه دیدگاه‌ها حذف شوند.

لطفاً هر ایراد یا نقصی را با ما ازطریق آدرس ایمیل info@zoomit.ir یا بخش دیدگاه‌های پست پیش‌ رو به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات