نوتلا برای طراحی بستهبندی محصولات از یک الگوریتم کمک میگیرد
شرکت Ferrero، تولیدکنندهی محصولات نوتلا، اخیرا در قالب یک کمپین تبلیغاتی، از یک الگوریتم برای طراحی بستهبندیهای منحصربهفرد استفاده میکند.
تبلیغات
Ferrero، شرکت تولیدکنندهی نوتلا با همکاری آژانس تبلیغاتی خود موسوم به Ogilvy & Mather Italia برنامهای با هدف ترغیب مردم نسبت به خرید بیشتر نوتلا تدوین کرده است؛ برنامهای که بر اساس آن، یک الگوریتم وظیفهی طراحی بستهبندی محصولات نوتلا را بر عهده دارد.
کمپانی Oglivy & Mather Italia برای الگوریتم یادشده دیتابیسی از الگوها و رنگها فراهم کرده است که با برند Ferrero و محصولات مبتنی بر فندق آن همخوانی دارند. به کمک این الگوریتم ۷ میلیون ظرف شیشهای منحصربهفرد طراحی شد و در سراسر ایتالیا به فروش رسید.
داغترین مطالب روز