پازل: دلقک‌های سیرک

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است.
تبلیغات

به آخرین «پازل» سال ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به‌صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و هفتاد و چهارمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و هفتاد و سوم و البته یک «پازل» جدید! ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۶ خورشیدی و نوروز باستانی و آرزوی در پیش داشتن سالی سرشار از شادی و موفقیت، از شما دعوت می‌کنیم با زومیت همراه باشید.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش متوسط بود.

با توجه به جدول و اعداد درج‌شده در سلول‌های جدول، به‌راحتی می‌توان دریافت که رقم اول برابر با ردیف و رقم دوم برابر با ستون سلول‌ است. در نتیجه  پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۴ یعنی ۵۵ است.  بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

برندگان پازل

برنده خوش‌شناس «پازل صد و هفتاد و سوم زومیت» عبارت است از:

آقای مهدی داودیان، ۳۰ ساله از تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت گیگابایت یک دستگــاه کارت گرافیـک گیمینـگ مدل GTX 1050 Ti G1 گیگابایت به برنده اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای داودیان تبریک می‌گوییم و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۷۴: جمعه ۲۷/اسفند/۱۳۹۵(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

چهار دلقک سیرک، قصد دارند برای حضور روی صحنه سیرک آماده شوند:

- هر یک از دلقک‌ها جوراب و کفش مخصوص به خود دارد.- از هر رنگ فقط یک جفت جوراب و یک جفت کفش وجود دارد.- یکی از دلقک‌ها جوراب‌های قرمز را با کفش‌های آبی به پا کرده است.- دلقکی با نام بوبی، کفش‌های زرد به پا کرده است، اما جوراب‌هایش زرد نیستند.- دلقکی که کفش سبز دارد، جوراب آبی به پا ندارد.- رنگ کفش‌ها و جوراب‌های دلقکی با نام بوبا قرمز نیستند.- کفش‌های بوبو هم‌‌رنگ جوراب‌های بابی هستند.- دلقکی که جوراب سبز دارد، کفش‌های قرمز به پا کرده‌ است.

با توجه به این توضیحات کفش و جوراب بابی چه رنگ هستند.

  • ۱:  کفش سبز و جوراب زرد
  • ۲: کفش آبی و جوراب قرمز
  • ۳: کفش زرد و جوراب آبی
  • ۴: کفش قرمز و جوراب سبز

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 174در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح اول: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» به ایمیل majid@zoomit.ir ارسال کنید.

توضیح دوم: با توجه به اینکه ایمیل majid@zoomit.ir تنها جهت پاسخ به سؤالات شما درباره سری پازل می‌باشد، پاسخ‌های ارسال شده به این ایمیل‌آدرس در قرعه‌کشی پازل شرکت داده نخواهند شد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات