شورولت کامارو بامبل‌‌بی، مختص جدیدترین قسمت فیلم ترنسفرمرز معرفی شد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تهیه کنندگان فیلم ترنسفرمرز از خودروی تبدیل شونده‌ی روبات بامبل‌بی برای جدید‌ترین قسمت این فیلم، رونمایی کردند. نسل ششم شورولت کامارو زرد رنگ ارتقا یافته، این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جدید‌ترین قسمت از فیلم ترنسفرمز در دست ساخت قرار دارد. این موضوع به معنی تعداد زیادی خودرو و کامیون جدید برای تبدیل شدن به غول‌های آهنی این فیلم است. جدید‌ترین قسمت فیلم سینمایی ترنسفرمز با نام Transformers: The last Knight و کارگردانی مایکل بی، برای اکران در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

اخیرا تهیه کنندگان این فیلم از خودروی تبدیل شونده‌ی روبات زرد رنگ این فیلم با نام بامبل‌بی، رونمایی کردند. نسل ششم شورولت کامارو با رنگ زرد، برای این امر انتخاب شده است. اما کامارو انتخاب شده برای این قسمت، نمونه‌ی استاندارد این خودرو نیست و از کیت بدنه‌ی بزرگ و مشکی رنگ متشکل از اسپلیتر‌های جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب، بهره می‌برد. ظاهر این خودرو به صورت اختصاصی برای فیلم ترنسفرمرز ارتقا یافته است. در صورتی که به این خودرو علاقه دارید می‌توانید امیدوار باشید که دست‌اندرکاران فیلم پس از اتمام ساخت، آن را به حراج بگذارند.

فیلم ترنسفرمرز

پیش‌ از این نیز شورولوت کامارو ۱۹۶۷ بامبل‌بی در قسمت اول این فیلم و کامیون پیتربیلت ۱۹۹۲ اپتیموس پرایم، به حراج گذاشته و فروخته شدند. این موضوع بدین معنی است که از چهره‌ی جدیدی برای اپتیموس پرایم در این فیلم رونمایی خواهد شد. 

هنوز از لیست کامل بازیگران این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است. اما تنها حضور مارک والبرگ که در قسمت قبلی این فیلم حضور داشت، در کنار جاش دهامل و آنتونی هاپکینز تایید شده است.

نظر شما در رابطه با خودروی جدید بامبل چیست؟ با وجود فروش کامیون پیشین اپتیموس پرایم، چه گزینه‌ای را مناسب این شخصیت فیلم ترنسفرمرز می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات