بهترین های سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زومجی مانند سال‌های گذشته بهترین بازی‌های سال 2019 را در شاخه‌های مختلف انتخاب کرده است. با حضور در زومجی شما نیز نظر خود را در رابطه با بهترین‌های سال بگویید.
تبلیغات

یکی از رسوم هرسال وب‌سایت زومجی در روزهای پایانی سال پرداختن به برترین بازی‌های منتشر شده است. در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد انتشار بازی‌های خوب و بد زیادی بودیم که میلیون بازیکن را پای مراحل خود نشانده‌اند. به رسم گذشته امسال نیز به معرفی بهترین‌‌ بازی‌های 2019 از نگاه زومجی پرداخته‌ایم و در به تفکیک کنسول، سبک و توسعه‌دهنده‌ها اقدام به انتخاب برترین‌ها کرده‌ایم. امسال به‌ویژه در شاخه نقش‌آفرینی بازی دیویژن 2 از استودیوی یوبی‌سافت و بازی Disco Elysium ساخته استودیوی ZA / UM توانستند نظر بازیکنان را به خود جلب کنند. در سال جاری همچنین شاهد انتشار برخی بازی‌های کاملا بازسازی شده از محصولات قدیمی از جمله رزیدنت ایول 2 و بازی The Legend of Zelda: Link's Awakaning بودیم که هرکدام در جایگاه خود بسیار خوش درخشیدند.

امسال،‌ مراسم بهترین‌های زومجی در ۶ دسته و ۲۱ بخش برگزار خواهد شد:

  • بهترین بازی‌های سال براساس ژانر
  • بهترین دستاوردهای سال
  • بهترین بازی‌های هر پلتفرم
  • بهترین بازی مستقل سال
  • بهترین استودیو سال
  • بهترین بازی سال

از تاریخ «چهارم دی ۱۳۹۸» رویداد بهترین‌های سال زومجی به‌صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد. هر روز ساعت ۱۹، برنده یکی از شاخه‌هایی که توسط اعضای تحریریه زومجی انتخاب شده‌اند، اعلام می‌شوند. در فاصله ۲۴ ساعته بین اعلام برندگان، کاربران زومجی نیز می‌توانند با شرکت در نظرسنجی، برنده خود را در شاخه مورد نظر انتخاب کنند. پس از اعلام برنده شاخه بعدی (دقیقا ۲۴ ساعت پس از اعلام برنده قبلی)، نظرسنجی کاربران نیز بسته می‌شود و نتیجه انتخاب کاربران در صفحه مربوط به نامزدها قابل رویت است. شما همیشه و در هر حالی می‌توانید با مراجعه به صحفه اصلی مراسم به آدرس zoomg.ir/GOTY2019 از روند برگزاری مراسم و برندگان هر بخش اطلاعات کسب کنید و با کلیک کردن روی عکس هر بخش، به پست مربوطه بروید. تا پیش از اعلام نتایج بخش مربوطه، قفلی روی عکس‌ها وجود دارد که به‌معنی اعلام نشدن برنده بخش مورد نظر است. پس از اعلام نتایج، قفل از روی عکس برداشته می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی با کلیک کردن روی عکس، وارد پست مربوط به برنده بخش مورد نظر بروید.

در لودینگ ۷۷ به تفصیل در رابطه با روند مراسم صحبت کرده‌ایم:

برای مشاهده فهرست کامل نامزدها و شرکت در نظرسنجی زومجی از کاربران، لطفا به زومجی مراجعه کنید تا در گفتگوی گیمرها برای انتخاب بهترین‌های سال شرکت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات