بازی های موبایل هفته پنجم خرداد 1397

جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
در بهترین بازی‌های اندروید هفته پایانی خرداد، بازی Bruce Lee Dragon Run را با موضوع بروس لی داریم و نگاهی به بازی نبرد فضایی Galaxy on Fire 3 انداخته‌ایم.
تبلیغات

در بهترین بازی‌های اندروید هفته پایانی خرداد ماه در کنار بازی‌های نقش‌آفرینی مانند Stories of Bethem - Full Moon، نگاهی به ساخته جدید استودیوی کچاپ با حضور بروس لی، بازیگر و رزمی‌کار افسانه‌ای انداخته‌ایم که با حفظ هویت بازی‌های کچاپ، تجربه‌ای جذاب دراختیار بازیکنان می‌گذارد. از طرف دیگر، شخصیتی شبیه به مگا‌من داریم که این‌ بار در بازی Mega Shooter، مهمان گوشی‌های اندروید شده است و به‌ویژه برای بازیکنان قدیمی می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. اگر یک بازی با موضوع نبردهای فضایی می‌خواهید، حتماً نگاهی به بازی اندروید و آیفون Galaxy on Fire 3 بیندازید.

شما می‌توانید بهترین بازی‌های اندروید رایگان و پولی را شامل ۱۰۰ بازی در زومجی دانلود تجربه کنید.

بازی Bruce Lee Dragon Run

Bruce Lee Dragon Run

مقاله‌های مرتبط:

    بروس لی افسانه‌ای را دیگر از مستندها گرفته تا بازی‌های ویدیویی در عرصه‌های مختلف هنر دیده‌ایم. اما بعد از گذشت سال‌ها از درگذشت این بازیگر و استاد فنون رزمی، هنوز هم هستند استودیوهایی که با انتشار آثاری نه‌چندان شلوغ، ادای احترامی می‌کنند به فردی که در کمال ناباوری در سن ۳۳ سالگی درگذشت و هنوز هم شایعات زیادی پشت مرگ او وجود دارد. بازی Bruce Lee Dragon Run، جدیدترین ساخته کمپانی کچاپ است که با بروس لی شما را برای ثبت رکورد همراه می‌کند؛ رکوردی که به دست آوردن آن آنقدرها هم آسان نیست و در جریان بازی باید با هدایت صحیح بروس لی به طرفین، او را از موانعی به اصطلاح مرگبار دور کنید. با آغاز بازی، بروس لی به‌صورت خودکار در مسیری مستقیم حرکت می‌کند و وظیفه شما استفاده صحیح از ویژگی‌های لمسی نمایشگر برای هدایت او است. به‌عنوان مثال باید با حرکت به طرفین از کنار موانع یا تیغ‌ها عبور کنید و با دوبار لمس نمایشگر، پرشی بلند از روی گلوله‌های آتشینی که به سمتتان می‌آیند، داشته باشید. یکی از خصوصیات Bruce Lee Dragon Run، تنوع موانع و دشمنان است که از شوریکن گرفته تا نینجاها را شامل می‌شود. مانند سایر بازی‌های کچاپ، در Bruce Lee Dragon Run قابلیت شخصی‌سازی با اسکین‌های مختلف به‌صورت محدود وجود دارد و با جمع کردن سکه‌ها یا خرید درون‌برنامه‌ای می‌توانید این آیتم‌ها را برای تنوع استفاده کنید.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Bruce Lee Dragon Run

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Galaxy on Fire 3: Manticore

    Galaxy on Fire 3: Manticore

    مقاله‌های مرتبط:

      نبردهای فضایی پر از انفجار و طعم خوش هدایت سفینه‌ای قدرتمند از میان اجرام آسمانی، لذتی است که به لطف انتشار بازی Galaxy on Fire 3: Manticore می‌توانید آن را در گوشی موبایل تجربه کنید. بازی به‌ویژه در زمینه گرافیک چشم‌‎نواز است که همین موضوع باعث شده بازی با حجمی در حدود ۲ گیگابایت دردسترس قرار بگیرد. داستان بازی پیرامون منطقه‌ای به نام Neox می‌گذرد که به دلیل منابع زیادی که دارد، مورد مناقشه‌ی حکومت‌های کهکشانی است. در جریان بازی به‌عنوان یک خلبان که به‌دنبال اتفاقاتی وارد گروه‌های مزدور فضایی شده است، مأموریت‌های مختلفی مانند حفاظت از یک هیئت سیاسی را بر عهده می‌گیرید و باید آن‌ها را با موفقیت انجام دهید. یکی از مهم‌ترین نکات بهبود کنترل‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین Galaxy on Fire است و می‌توانید به کمک جوی‌استیک سمت چپ نسبت به گذشته سفینه را آسان‌تر هدایت کنید. بازی Galaxy on Fire 3 با گرافیک و جلوه‌های بصری زیبایی که دارد، اکنون به‌صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای دردسترس است و می‌توانید با بیش از ۲۵ کشتی فضایی و بیش از ۳۰ سلاح وارد ماجراجویی هیجان‌انگیز در فضا شوید.

      دانلود بازی اندروید و آیفون Galaxy on Fire 3: Manticore

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Mega Shooter: Infinity Space War

      Mega Shooter: Infinity Space War

      مقاله‌های مرتبط:

        Mega Shooter: Infinity Space War یک بازی دوبعدی شوتر با حال و هوای بازی‌های نوستالژیک از جمله مگامن است که در آن باید مانند بسیاری از بازی‌های Shoot em UP‌ سلاح پرخشاب خود را به سمت دشمنان بگیرید و با تار و مار کردن آن‌ها در بازی پیش بروید. گیم‌پلی سریع بازی، طراحی‌های محیطی که بیشتر شباهت به نقاشی دارند و دشمنانی متنوع در کنار پاورآپ‌های قدرتمند، تنها بخشی از خصوصیات بازی Mega Shooter: Infinity Space War هستند که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. از طرفی سازوکار ارتقاء شخصیت‌ها، وجود سلاح‌های بسیار متنوع یا انتخاب قهرمان‌های متفاوت، از جمله دیگر خصوصیات این بازی هستند که باید با استفاده کردن از آن‌ها، با قدرت بیشتر به مصاف باس‌های سرعتی بازی بروید. iKameStudio به‌ویژه در طراحی محیط‌ها و دشمنان موفق بوده است. دشمنان بازی انیمیشن‌های کشته شدن رنگارنگ و زیبایی دارند و زمانی که هدفگیری آن‌ها با تیرهای نورانی سلاح شما همراه می‌شود، جلوه‌ای زیبا به خود می‌گیرد. بازی Mega Shooter اکنون ازطریق گوگل پلی دردسترس قرار دارد.

        دانلود بازی اندروید و آیفون Mega Shooter: Infinity Space War

        پلی‌استور

        بازی Stories of Bethem Full Moon

        Stories of Bethem - Full Moon

        مقاله‌های مرتبط:

          بازی‌های نقش‌آفرینی به یکی از سبک‌های پر طرفدار تلفن‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و به‌همین‌دلیل،، استودیوها روزانه با بازی‌های جدیدی از این سبک میزبان بازیکنان می‌شوند. بازی Stories of Bethem - Full Moon محصول جدید استودیو GuGames است و داستان مردی جوان به نام خوما را روایت می‌کند که پس از رخدادهایی به‌دنبال پدر خود می‌رود. در حقیقت بازی از جایی آغاز می‌شود که پدر خوما برای تأیید تحقیقات خود در مورد انرژی نهفته زمین قصد ورود به جنگلی مخفی را دارد. اما این هدف ممانعت جادوگر آبی را به همراه دارد و با پافشاری پدر خوما، او دچار نفرینی بزرگ می‌شود. حال این خوما است که باید با کمک گرفتن از جادوگر قرمز راهی برای از بین بردن نفرین پدرش پیدا کند. یکی از خصوصیات بازی امکان استفاده از عناصر مختلف نظیر باد و آتش است. با توجه به وجود دشمنان متنوع، موانع مرگبار و معماهای مختلف در جریان بازی، استفاده صحیح از عناصر برای از بین بردن دشمنان اهمیت زیادی دارد. بازی Stories of Bethem - Full Moon اکنون به‌صورت دمو روی اندروید و iOS منتشر شده است و برای تجربه کامل این بازی باید اقدام به خرید درون برنامه‌ای کنید. بازی به‌ویژه با طراحی پیکسلی زیبا خودنمایی می‌کند و سازنده باوجود انیمیشن‌های محدود، توانسته محیط‌های جذابی را طراحی و توسعه دهد.

          دانلود بازی اندروید و آیفون Stories of Bethem - Full Moon

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Super Monkey Ball: Sakura Edition

          Super Monkey Ball: Sakura Edition

          مقاله‌های مرتبط:

            گاهی در زومجی در کنار پرداختن به بازی‌های مناسب بزرگسال،‌ به سراغ آثاری رنگارنگ برای درجه سنی پایین می‌رویم. بازی Super Monkey Ball: Sakura Edition، محصول کمپانی سگا یکی از جدیدترین بازی‌هایی است که در قالب پروژه سگا فوراور مدتی قبل برای اندروید و iOS منتشر شد. بازی Super Monkey Ball: Sakura Edition، مشابه با نامش، داستان چهار میمون دوست‌ داشتنی است و در جریان بازی باید با هدایت یکی از این میمون‌ها و نوش‌جان کردن موزها، امتیازها را جمع‌آوری کنید. بازی بر مبنای ثبت رکورد است و با جمع‌آوری موزها زمان بیشتری را به دست می‌آورید. هر یک از میمون‌ها توانایی منحصر به فردی دارند و با ورود به مینی‌گیم‌های موجود در مرحله می‌توانید از توانایی‌های آن‌ها استفاده کنید. پرتاپ میمون به آسمان، گلف بازی کردن یا تجربه بولینیگ،‌ از جمله مینی‌گیم‌هایی هستند که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید و باید با دقت به بازی کردن بپردازید. دوربین سوم شخص و دنیای سه‌بعدی بازی با گرافیکی نوستالژیک، به‌ویژه برای بازیکنان قدیمی آثار پلتفرمر خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر یک بازی زیبا و با حال و هوای پلتفرمرهای قدیمی می‌خواهید، Super Monkey Ball: Sakura Edition گزینه‌ی مناسبی برای تجربه است.

            دانلود بازی اندروید و آیفون Super Monkey Ball: Sakura Edition

            پلی‌استور اپ‌استور

            برای دانلود بازی‌های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات