زومجی: معرفی فیلم The Revenant

پنج‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
فیلمِ جدید «آلخاندرو ایناریتو» شاهکاری از جلوه‌های بصریِ سیال و خیره‌کننده است که از نمای اول تا تیتراژ پایانی، میخکوب‌تان می‌کند! بازی خارق‌العاده دی‌کاپریو در کنار تام هاردی، یکی از بهترین تجربیات سال‌های اخیر را به مخاطبان ارائه داده است. زومجی در بخش دیگری از گیشه خود، به این شاهکار پرداخته است.
تبلیغات

تابه‌حال میخکوب شده‌اید؟ مثلِ خرگوشی که اگر با سرعتِ زیاد به طرف‌اش حمله کنید، ناگهان درجا خشک‌اش می‌زند. مثلِ عاشقی که برای اولین‌بار، رویِ ماهِ معشوقِ زیبایش را می‌بیند. مثلِ مردمی که در سالنِ سینما، محوِ تماشای فیلمِ قطارِ برادرانِ لومیر می‌شوند. تا به‌حال محوِ تماشای چیزی شده‌اید؟ آن‌قدر مات و مبهوت که حتی گذرِ زمان را حس نکنید. تابه‌حال جادوی تصاویر را حس کرده‌اید؟ لمس تصاویرِ سحرآمیز و سیالی چون موزیکال‌های باله که خوش‌آهنگ و چشم‌نواز می‌رقصند و وجودتان را نوازش می‌دهند؛ نوازشی که از شدتِ لذت‌اش، حتی دل‌تان نمی‌خواهد پلک روی پلک بگذارید و مقداری اشک، به خشکیِ چشمان‌تان اضافه کنید. «الخاندرو ایناریتو» در فیلمِ «بازگشته»، چنین بلاهایی بر سرتان می‌آورد. چنان در جنگلی سرسبز و برفی، و درمیانِ کوه‌های سر به فلک کشیده و درختانِ قد علم کرده، با تصاویرِ سینماییِ مسحورکننده‌اش، جادویِ‌تان می‌کند که دو ساعت و نیم بر سرِ جای‌تان میخکوب می‌شوید و پلک از هم برنمی‌دارید. این شما و این هم معجونِ سحرآمیز «ایناریتو» و «لوبزکی»؛ جادوگرانِ چیره‌دستِ روایت و تصویر!

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم The Revenant به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات