کجارو: ۱۰ مقصد پرطرفدار گردشگری در اینستاگرام

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
به لطف شبکه‌های اجتماعی، به خصوص سرویس‌های مبتنی بر عکس مثل اینستاگرام، بسیاری از گردشگران تجربیات سفر خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. با کجارو همراه باشید تا ۱۰ مقصد گردشگری پرطرفدار که در اینستاگرام بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند آشنا شوید.
تبلیغات

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد سفر به مکانی جدید را دارید ولی هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده‌اید و سعی دارید که با گشت‌وگذار در اینترنت مکانی جذاب برای سفرتان انتخاب کنید. خوشبختانه این کار در اینترنت و به لطف رسانه‌های اجتماعی بسیار آسان شده است و به راحتی می‌توانید هزاران تصویر از مناظر و بناهای زیبای دنیا پیدا کنید تا شما را برای سفر به آن‌جا ترغیب کند. از ویژگی‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی این است که شما می‌توانید به میزان محبوبیت این مکان‌ها پی ببرید. حدود ۸۰ درصد از مسافران با الهام گرفتن از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام مقاصد سفرهای خود را انتخاب می‌کنند. بعد از بازدید از این مقاصد گردشگری، همانند بقیه گردشگران تصاویر ثبت‌شده خودشان را از این مکان‌ها در فضای اینترنت به اشتراک می‌گذارند تا منبعی برای تصمیم‌گیری افراد دیگر و همچنین لذت بردن از این حس شیرین باشد.

برای مطالعه مقاله «۱۰ مقصد پرطرفدار گردشگری دنیا در اینستاگرام» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات