زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «جنگ ستارگان» یک میلیاردی شد!

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
این هفته هم جنگ ستارگان به پیشتازی و رکوردشکنی ادامه داد و هم تازه‌اکران‌های جدید آغاز خوبی را تجربه کردند. زومجی در گزارش باکس‌آفیس این هفته خود نگاهی به آمار و ارقام فروش جدیدترین فیلم‌های در حال اکران هالیوودی انداخته و همچنین به معرفی فیلم‌های تازه اکران شده پرداخته است.
تبلیغات

«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» که با ۱۵۳.۵ میلیون دلار برای دومین هفته‌ی متوالی در صدر جدول قرار گرفت، هم‌اکنون با ۵۴۴.۵ میلیون دلاری که از گیشه‌های امریکای شمالی صاحب شده، رسما لقب پردرآمدترین فیلم ۲۰۱۵ را به نام خودش ثبت کرده است. همچنین مجموع درآمد جهانی فیلم نیز آن را در رده‌ی پانزدهم پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران‌ها قرار می‌دهد. بالاتر گفتم که «نیرو برمی‌خیزد» رکوردار بهترین فروش هفته‌ی دوم است و باید اضافه کنم که فیلم این رکورد را با اختلاف زیاد ۴۶.۹ میلیون دلار از چنگ «دنیای ژوراسیک» کش رفته است. راستش را بخواهید، تعداد رکورد‌های که «نیرو برمی‌خیزد» در طول هفته‌ی پیش در حال شکستن بوده است آن‌قدر زیاد است که فهرست کردنشان خنده‌دار می‌شود. چون برای نمونه اپیزود هفتم «جنگ ستارگان» سریع‌ترین فیلمی نام گرفته که از مرزهای ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۳۵۰، ۴۰۰، ۴۵۰ و ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است و پردرآمدترین فیلم در روزهای سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم اکران نام گرفته است.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «جنگ‌ ستارگان» یک میلیاردی شد به زومجی مراجعه کنید.

Joy

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات