زومجی: معرفی فیلم Mr.Holmes

سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
«آقای هولمز» با بازی ایان مک‌کلن به برهه‌ی متفاوتی از زندگی شرلوک هولمز می‌پردازد. شرلوک هولمز یکی از شخصیت‌های محبوب سینما و تلویزیون است که نسل قدیم و جدید به خوبی با آن آشنا هستند. زومجی در بخش گیشه به معرفی فیلم Mr.Holmes محصول سال ۲۰۱۵ پرداخته است.
تبلیغات

«آقای هولمز» شامل شرلوکی می‌شود که او را تاکنون در این سر و وضع ندیده‌اید‌. این فیلم که از رُمانی به نام «حقه‌ی کوچک ذهن» گرفته شده، سراغ شرلوک هولمزی رفته که دیگر خیلی از دوران شلوغ‌کاری‌ها، جملات رگباری‌ و ذهن تیز و برنده‌اش گذشته است. او حالا خیلی پیر است، با عصا راه می‌رود و با قامتی خمیده و پوستی چروکیده در خانه‌ای روستایی بازنشسته شده و سرش را با زنبورهایش گرم می‌کند. برای شروع در «آقای هولمز» با ایده‌ی درگیرکننده‌ای روبه‌رو هستیم. یکی از علاقه‌های من سر زدن به نقاط ناگفته‌ی زندگی شخصیت‌های ادبی و خیالی و بررسی شرایط آنها خارج از دوران سرزندگی و به قولی حکومت‌شان است. مثلا اینکه سوپرمن در سن ۸۰ سالگی چه فکری می‌کند، خیلی جذاب خواهد بود.

برای مشاهده مطلب گیشه: معرفی فیلم Mr.Holmes به زومجی مراجعه کنید.

آقای هولمز

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات