زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ «جنگ‌ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» گیشه‌ها را به آتش کشید

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
قسمت هفتم «جنگ ستارگان» اکران شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت رکوردهای فروش را به خاک و خون کشید! زومجی در گزارش باکس‌آفیس این هفته خود نگاهی به آمار و ارقام فروش جدیدترین فیلم‌های در حال اکران هالیوودی انداخته و همچنین به معرفی فیلم‌های تازه اکران شده پرداخته است.
تبلیغات

در گزارش باکس آفیس این هفته همه‌چیز به «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» و رکوردهای رنگارنگش خلاصه می‌شود. آن هم چه رکوردهایی! «نیرو بیدار می‌شود» همچون غول عصبانی و بی‌کله‌ای که انگار تازه بعد از سال‌ها از بند رهایی یافته، طوری تمام جدول‌ها و رده‌بندی‌های چندین و چند ساله را به‌هم‌ریخته است و چنان اعداد و ارقامی از خودش برجای گذاشته که نگو و نپرس! «نیرو بیدار می‌شود» در طول سه روز اکران آخرهفته‌اش، ۲۳۸ میلیون دلار در باکس آفیس خانگی فروخت که این عدد شامل ۵۷ میلیون دلاری که فیلم در شب پیش‌نمایش کسب کرده نیز می‌شود. هنوز تمام نشده. فیلم یک ۲۷۹ میلیون دلار هم از بازارهای خارجی به جیب زد تا هنوز هیچی نشده، مجموع درآمد جهانی‌اش روی ۵۱۷ میلیون دلار بیاستد. لازم به گفتن نیست که این شروع، رکورد بهترین آخرهفته‌ی افتتاحیه‌ که قبل از این به نام «دنیای ژوراسیک» (۲۰۸.۸ میلیون دلار) ثبت شده بود را درهم‌می‌شکند. اما خب، این رکوردشکنی‌ها اینجا به پایان نمی‌رسد.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «جنگ‌ ستارگان» گیشه‌ها را به آتش کشید به زومجی مراجعه کنید.

جنگ ستارگان

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات