زومجی: معرفی فیلم The Maze Runner: The Scorch Trials

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قسمت دوم از فیلم «دونده‌ی هزارتو: راه‌های اسکورچ» اقتباس از مجموعه رمان‌‌های پسا-آخرالزمانی و نوجوان‌پسند جیمز دشنر است. فیلمی علمی‌تخیلی محصول سال ۲۰۱۵ که زومجی در بخش گیشه خود، نگاهی به آن انداخته است.
تبلیغات

«راه‌های اسکورچ»  از همه نظر نسبت به قسمت اولش بزرگ‌تر است. از تعداد بازیگران و چشم‌اندازش گرفته تا سکانس‌های اکشنش. اگر این «بزر‌گ‌تر» و «بیشتر» به نتیجه‌ای تاثیرگذار می‌رسید و می‌توانست احساسی را درون بیینده به جنبش بیاندازد، عالی می‌شد. ولی تمام اینها در نهایت چیزی بیشتر از تپه‌ای انباشته‌شده از موادی نیم‌پز و غیرقابل‌مصرف دیده نمی‌شوند. معمولا پیش‌زمینه‌ی داستانی و اسطوره‌شناسی رمان‌های دستوپیایی نوجوان‌محور، خیلی پُرپشت هستند و شاید روایت آنها در کتاب به خوبی صورت گرفته باشد، اما عبور دادنشان از دروازه‌ی اقتباس، مهارت می‌طلبد که «راه‌های اسکورچ» در این امر موفق نمی‌شود. به همین دلیل فیلم پُر است از کاراکترهای فرعی، پیش‌زمینه‌های داستانی و انگیزه‌هایی که چون بی‌مقدمه وارد و خارج می‌شوند، هم در ارائه متقاعدکننده نیستند و هم در پایان طوری به هم گره می‌خورند که درک‌شان دشوار می‌شود.

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم The Maze Runner: The Scorch Trials به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات