زومجی: موشکافی صحنه به صحنه دومین تریلر فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش بود که تریلر دوم فیلم ابرقهرمانی و مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت منتشر شد و واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی را به دنبال داشت. این فیلم با محوریت چندین شخصیت دنیای کمیک دی‌سی و اقتباس از کمیک‌های معروف و محبوب بتمن علیه سوپرمن، توسط کمپانی برادران وارنر و به کارگردانی زاک اسنایدر ساخته می‌شود. زومجی در مقاله‌ای به موشکافی ثانیه به ثانیه تریلر دوم فیلم پرداخته است.
تبلیغات

اولین تریلر «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» که رسما قرار است نقش همان سوییچی را بازی کند که ماشین دنیای گسترده‌ی ‌سینمایی‌ دی‌سی را به حرکت می‌اندازد، همان تجربه‌ای به نظر می‌رسید که برایش لحظه‌شماری می‌کردم. چون اگرچه آثار مارول را دوست دارم، اما درگیری مشت‌های آهنین بتمن با چشمانِ لیزری سوپرمن در دنیایی تیره و تار، همان چیزی است که می‌تواند کفه‌ی ترازوی ساخته‌های ابرقهرمانی را به تعادل برساند و از شدت حکمرانی بی‌رقیب مارول بکاهد. از همین سو، بعد از دیدن صدباره‌ی آن تریلر، هایپ و هیجان در وجودم به مرحله‌ی لبریز شدن رسیده بود. اما این آتش فقط تا یکی-دو روز پیش شعله‌ور ماند. چون استودیوی دی‌سی با انتشار تریلر دوم و ضعیفی از «بتمن علیه سوپرمن»، همچون آبی بر آتش، تمام انتظارات داغی که از متفاوت و ویژه بودن این فیلم داشتم را خاموش کرد. چرا؟

برای مشاهده کامل مطلب موشکافی صحنه به صحنه دومین تریلر فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به زومجی مراجعه کنید.

بتمن علیه سوپرمن

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات