زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ بازگشت موفق پیکسار با «دایناسور خوب» و راکی با «کرید»

پنج‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این هفته اگرچه راکی بوکسور بازگشته و پیکسار فیلم جدیدش را روانه‌ی بازار کرده، اما هنوز این قسمت آخر Hunger Games است که بر جدول حکمرانی می‌کند. زومجی طبق معمول هر هفته در بخش باکس‌آفیس خود به معرفی فیلم‌های جدید و تحلیل فعل‌ و انفعالات جدول فروش پرداخته است.
تبلیغات

هفته‌ی پیش افتتاحیه‌ی ۱۰۰ میلیونی قسمت آخر «بازی‌های گرسنگی» در مقایسه با عملکرد قسمت‌های گذشته نشان از ادامه‌ی حرکت این مجموعه در سراشیبی بود. از همین سو، انتظار می‌رفت با آمدن رقیب‌های قدرتمندی در هفته‌ی دوم، کتنیس اوردین با افت فروش سنگینی روبه‌رو شود، اما ظاهرا خیلی‌ها تماشای این فیلم را در برنامه‌ی آینده‌شان گذاشته بودند. چون قسمت دوم «مرغ‌مقلد» با عقب راندن تمامی تازه‌واردها که شامل «دایناسور خوب»، جدیدترین اثر پیکسار نیز می‌شود، صدر جدول را در انحصار خودش نگه داشت. البته این به معنای آجر شدن نان بقیه‌ی تازه‌اکران‌های مهم جدول نیست. چراکه کمپانی برادران وارنر بالاخره با اکران شگفت‌انگیز «کرید» (Creed)، فیلم بحث‌برانگیزی را روانه‌ی سینماها کرد و البته «ویکتور فرانکنشتاین»، محصول فاکس لقب یکی از بدترین اکران‌های گسترده‌ی تمام دوران‌ها را به نام خودش ثبت کرد.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: بازگشت موفق پیکسار با «دایناسور خوب» و راکی با «کرید» به زومجی مراجعه کنید.

Box Office ZoomG

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات