زومجی: موشکافی صحنه به صحنه اولین تریلر فیلم Captain America: Civil War

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
انتشار تریلر فیلم مورد انتظار «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، شور و نشاط خاصی را میان هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی و به خصوص طرفداران کمیک‌های مارول ایجاد کرد. اما همین دو و نیم دقیقه نمایش، بحث‌های زیادی را در خود جای داده و بر همین اساس، زومجی در قالب مقاله‌ای، به بررسی جزئیات این تریلر پرداخته است.
تبلیغات

اصولا در مسیر رسیدن به اکران بلاک‌باسترهای پرخرج و پر سر و صدا، بحث‌ها و گفتگوها و بررسی‌های شکل‌گرفته قبل از دیدن فیلم اصلی، خیلی بیشتر و فراگیرتر از زمان بعد از نمایش فیلم است. چنین چیزی درباره‌ی «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی»، به کارگردانی برادران روسو جدیدترین غولِ مارول هم صدق می‌کند. در تریلر حدودا سه دقیقه‌ای پخش‌شده از فیلم، «جنگ داخلی» به راستی هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار به نظر می‌رسد و خیلی نزدیک به چیزی است که از بهترین‌های مارول انتظار داریم و بدون‌شک از همین الان از لحاظ ابعاد و اندازه لقب بزرگ‌ترین فیلم سال آینده را بدست می‌آورد. این فیلم و رخدادهای آن دقیقا چیزی است که در آثار سینمایی قبلی مارول سابقه نداشته است. یعنی علاوه‌بر دشمنان قدرتمند، قهرمانان‌مان نیز به جان هم افتاده‌اند و مثل بچه‌مدرسه‌‌‌ایی‌ها برای یکدیگر شاخ و شانه می‌کشند.

برای مشاهده کامل مطلب موشکافی صحنه به صحنه اولین تریلر فیلم Captain America Civil War به زومجی مراجعه کنید.

کاپیتان آمریکا ۳

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات