زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ جیمز باند با «اسپکتر» بدون تهدید در صدر جدول باقی‌ ماند

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
قسمت جدید سری فیلم‌های جیمزباند با نام Spectre، درست در زمانی عرضه شده که هیچ رقیب جدی برایش وجود ندارد و به راحتی در صدر جدول باکس‌ آفیس تکیه زده است. زومجی در بخش باکس آفیس خود نگاهی به برترین فیلم‌های اکران شده هفته‌ی جاری انداخته تا میزان موفقیت آنها را بسنجد.
تبلیغات

همان‌طو‌ر‌‌ که انتظار می‌رفت اگرچه این هفته چندین فیلم جدید اکران شدند، اما هیچکدامشان آن‌قدر قدرتمند نبودند تا «اسپکتر»، جدیدترین فیلم جیمز باند و انیمیشن «پینات‌ها» را پایین بکشند و به این ترتیب، آنها کماکان در هفته‌ی دوم اکرانشان با اختلاف بزرگی در رده‌ی اول و دوم جدول به سر می‌برند. این وسط، «اسپکتر» بالاخره از مرز ۱۳۰ میلیون دلار فروش خانگی عبور کرد. در میان اکران‌های جدید، کمدی کریسمسی «کوپرها را دوست بدار» (Love the Coopers) بالاترین جایگاه را در میان تازه‌واردها به دست آورد. اما از شگفتی‌های این هفته باید به فیلم بالیوودی «گنجی به اسم عشق را دریافت کن» (Prem Ratan Dhan Payo)  اشاره کرد که بعد از افتتاحیه‌ای رکوردشکن در بازار هند، حالا موفق شده خودش را به بین ۱۰ فیلم برتر امریکای شمالی هم راه دهد. این درحالی است که «در کنار دریا»، فیلم تازه‌ی آنجلینا جولی هم چندان با واکنش همه‌جانبه‌ی مثبت منتقدان مواجه نشده و در اکران محدودش هم توفیقی کسب نکرده است. البته برخلاف هفته‌ی پیش، عدم فروش بالای اکران‌های جدید باعث شده این هفته ۳۴.۹ درصد نسبت به هفته‌ی پیش با افت فروش مواجه شود.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «اسپکتر» بدون تهدید در صدر جدول باقی‌ ماند به زومجی مراجعه کنید.

آنتونی بندراس

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات