زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ «اسپکتر» دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های جیمز باند شد

سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
باکس آفیس این هفته به لطف اکران «اسپکتر» و بازگشت چارلی براون و دار و دسته‌اش در قالب یک انیمیشن خوش‌ساخت، جانی دوباره گرفته است. زومجی باری دیگر در بخش باکس‌آفیس، آخرین تغییر و تحولات سینمای هالیوود و جدیدترین اکران‌ها را مورد بررسی قرار داده است.
تبلیغات

باکس آفیس در سه-چهار هفته‌ی پیش وضعیت اسفناکی را تجربه می‌کرد. این مسئله تا حدی پیش رفت که هفته‌ی پیش، بدترین هفته‌ی ۲۰۱۵ شناخته شد و اکنون هم که متوجه شدیم بعد از سال ۲۰۰۷، این بدتری اکتبری است که باکس آفیس از سر گذرانده است. از همین رو، تمام چشم و دل تحلیلگران و صنعت به این هفته بود تا بالاخره این طلسم با اکران چندتا فیلم عامه‌پسند و خوش‌ساخت شکسته شود. خب، این اتفاق افتاده است. با اکران «اسپکتر» (Spectre) و انیمیشن «فیلم پینات‌ها» (The Peanuts Movie) این آخرهفته با ۱۴۸ درصد رشد نسبت به هفته‌ی پیش و ۶ درصد بهبود نسبت به همین هفته در سال پیش روبه‌رو شد. در حال حاضر، مجموع درآمد ۱۲ فیلم برتر جدول برابر با ۱۵۵ میلیون دلار است که از این رقم، حدود ۷۶ درصدش متعلق به مامور ۰۰۷، چارلی براون، اسنوپی و دار و دسته‌شان است. این یعنی نوامبر۲۰۱۵ با استارتی آتشین کارش را شروع کرد.

برای مشاهده مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: «اسپکتر» دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های جیمز باند شد به زومجی مراجعه کنید.

Spectre

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات