زومجی: ۱۰ حقیقت جالب درباره نینتندو؛ از نام اصلی ماریو تا بالاتر از اورست

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نینتندو را با آن دوران کودکی و کنسول‌های خاطره‌انگیزش می‌شناسیم؛ شرکتی که ماریو را به دنیا معرفی کرد اما آیا می‌دانستید نام اصلی این شخصیت در ابتدا ماریو نبوده است؟ این شرکت با قدمتی بالغ بر ۱۲۴ سال، یکی از پرچمداران بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. در این قدمت طولانی، حقایق جالب و بعضا باورنکردنی نهفته است. زومجی در مقاله‌ای به گردآوری ۱۰ مورد از حقایق پیرامون این شرکت پرداخته است.
تبلیغات

 نینتندو را با آن دوران خوش بازی به همراه خانواده می‌شناسیم؛ زمانی که بازی‌ها اگرچه مانند امروز پر زرق‌ و‌ برق نبوده اما یادآور دوران طلایی این شرکت ژاپنی بودند. نینتدو شرکتی نیست که آغاز حیاتش به سال‌های رونق دستگاه‌های آرکید محدود شود. نینتندو اکنون ۱۲۴ سال قدمت دارد (بله ۱۲۴ سال!) و همین قدمت طولانی باعث شده تا به یکی از پیشگامان حوزه سرگرمی، به خصوص بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. نینتندو در این ۱۲۴ سال، وارد کسب‌و‌کارهای مختلفی شده و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. در این همه سال، اتفاقات و حقایق جالبی وجود دارند که ممکن است بسیاری از علاقه‌مندان به این کمپانی ژاپنی از آن‌ها بی‌خبر باشند. پس در ادامه با زومجی همراه باشید تا شما را با جنبه‌های هیجان‌انگیزی از این شرکت باقدمت آشنا کنیم.

برای مطالعه مقاله ۱۰ حقیقت جالب درباره نینتندو؛ از نام اصلی ماریو تا بالاتر از اورست به زومجی مراجعه کنید

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات