زومجی: ۱۰ تیم باشگاهی برتر بازی FIFA 16

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هر ساله با عرضه‌ی شبیه‌ساز فوتبالی فیفا، به دلیل کامل‌ بودن لایسنس‌های بازی، تیم‌های باشگاهی مطرح دنیا نیز به اقتضای دنیای واقعی، دچار تغییر و تحول می‌شوند؛ اما قوی‌ترین باشگاه‌های بازی فیفا 16 چه تیم‌هایی هستند و کدام‌ بازیکن‌ها بیشترین تاثیر را روی توان تیم خود و تغییر بازی دارند؟ زومجی در مقاله‌ای، ۱۰ باشگاه برتر بازی فیفا 16 را معرفی کرده است.
تبلیغات

یکی از مزیت‌های سری بازی فوتبالی فیفا را می‌توان گستردگی تیم‌ و البته شباهت زیاد آن‌ها به نسخه واقعی دانست؛ جایی که یکی از دغدغه‌های سازندگان بازی، پرداخت خوب بازیکنان و وارد کردن مشخصات آن‌ها مشابه با عمکردشان در مستطیل سبز است. هر ساله با عرضه یک نسخه‌ی جدید، تیم‌ها دچار تغییر و تحول می‌شوند و با جا‌به‌جایی بازیکنان تاثیرگذار، نوبت به تغییر قدرت تیم‌ها هم می‌رسد. پیشرفت بازیکنان در طول فصل نیز یکی دیگر از دلایلی است که قدرت تیم‌ها نسبت به نسخه‌ی قبل، تغییر می‌کند.

اگر برای شما هم جالب است بدانید که ۱۰ تیم قدرتمند باشگاهی در فیفا ۱۶ چه تیم‌هایی هستند، در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید. نکته‌ای که راجع به این لیست وجود دارد این است که رتبه‌بندی ذکر شده برای قدرت تیم‌ها در بازی، اگر چه مشخصه مهمی برای سنجش قدرت تیم‌ها است، اما نمی‌تواند تنها معیار این لیست باشد. این لیست بنابر تجربه چندین ساعته نویسنده مقاله در بازی با تیم‌های مختلف نگارش شده است و بنابر ذات و طبیعت فوتبال، می‌تواند با لیست مورد نظر هر کدام از بازیکنان بازی متفاوت باشد؛ اما در نهایت سعی شده تا لیست با انصاف و البته ریزبینی تهیه شود.

برای مطالعه کامل مقاله ۱۰ تیم باشگاهی برتر بازی FIFA 16 به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات