زومجی: بهترین فیلم‌های باکس آفیس؛ از آماده باش استیو جابز تا سقوط پیتر پن

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
این هفته در باکس آفیس خبر می‌رسد «مریخی» یک هفته بر سطح سرخ جدول دوام آورده و بازگشت پیتر پن به یکی از بدترین‌ اکران‌های سال تبدیل شده. در سوی دیگر، «استیو جابز» عملکرد شگفت‌انگیزی در اکران محدود خود داشته است. زومجی طبق معمول هر هفته، نگاهی به تغییر و تحولات باکس آفیس انداخته است.
تبلیغات

این هفته، هفته‌ی اتفاقات گوناگون در باکس آفیس است که از شکست‌های تجاری شروع می‌شوند و تا شگفتی‌های کوچک ادامه دارند. ریسمان شکست‌های مهم این هفته را که دنبال کنید، به فیلم «پــن» (Pan) محصول برادران وارنر می‌رسید. فیلمی که داستان ریشه‌های پیتر پن به کارگردانی جو رایت را روایت می‌کند. «پن» حتی قبل از شروع هفته‌ی افتتاحیه‌اش هم مشکل فراوانی در پیدا کردن جایگاهش در جدول داشت و حالا که اولین آخرهفته‌ی اکران فیلم به پایان رسیده، شاهد عملکردی ضعیف‌تر و خشک‌و‌خالی‌تر از پایین‌ترین پیش‌بینی‌های تحلیلگران هستیم. اما در مرتفع‌ترین نقطه‌ی جدول، «مریخی» را داریم که دومین هفته‌ی اکرانش را قدرتمند پشت سر گذاشت و در قسمت شگفتی این هفته به «استیو جابز» می‌رسیم که در اکران محدودش غافلگیرکننده ظاهر شد و به نظر می‌رسد قرار است در اکران عمومی تبدیل به موفقیت عجیب و غریب دیگری برای کمپانی یونیورسال در سال ۲۰۱۵ شود.

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های باکس آفیس: از آماده باش استیو جابز تا سقوط پیتر پن به زومجی مراجعه کنید.

steve-jobs-movie-poster-800px-800x1259

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات