زومجی: تاریخچه جالب برندهای بازی های ویدیویی که اسپانسر تیم های فوتبال بودند

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بازی‌های ویدیویی و فوتبال،‌ سال‌ها است که ارتباط نزدیکی با هم دارند. شاید نمونه بارز این ارتباط نزدیک، بازی‌های ویدیویی شبیه‌ساز فوتبال باشد که همواره جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آیند؛ اما گره خوردن بازی‌های ویدیویی و فوتبال به همین‌جا ختم نمی‌شود. زومجی در مقاله‌ای جالب نگاهی به شرکت‌های سازنده بازی که در طول تاریخ، اسپانسر تیم‌های فوتبال بوده‌اند، انداخته است.
تبلیغات

 در طول تاریخ، اینکه کمپانی‌های بزرگ ساخت بازی‌های ویدئویی، اسپانسر تیم‌های فوتبال شوند، چیز جدیدی نیست. کمپانی‌هایی مانند سگا و نینتندو، از سال‌های دور طرح روی لباس برخی‌ از تیم‌های فوتبال بودند. شاید یکی‌ از به یاد ماندنی‌ترین آنها که فکر کنم تمام فوتبال دوستان آن‌ را به خاطر داشته باشند، لباس تیم فوتبال آرسنال بود. در تصویر زیر می‌توانید عکس این لباس به یاد ماندنی با لوگوی سگا و کنسول دریم‌کست را مشاهده کنید.

برای مطالعه مقاله تاریخچه جالب برندهای بازی های ویدیویی که اسپانسر تیم های فوتبال بودند به زومجی مراجعه کنید. 

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات