زومجی: برترین بازی‌های رایگان سبک دفاع از قلعه برای دستگاه های اندرویدی

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی‌های دفاع از قلعه یا همان دفاع از برج از جمله سبک‌های مورد علاقه‌ی دارندگان تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند هستند. زومجی در مقاله‌ای به معرفی بازی‌های شاخص این سبک پرطرفدار پرداخته است که آن را به علاقه‌مندان توصیه می‌کنیم.
تبلیغات

با محبوب شدن سبک خاصی برروی پلتفرم‌ها، توسعه‌دهندگان بازی نیز به فکر تولید و ارائه‌ی نسخه‌های متفاوتی، اما مشابه بازی‌های محبوب شده می‌افتند. این موضوع در مورد بازی‌های «دفاع از قلعه» نیز صدق کرده و اکنون شاهد لیست بلند بالا و غنی از بازی‌های این سبک هستیم. در هر حال  لیستی که در زیر برای شما قرار داده‌ایم لزوما به معنی عرضه‌ی بازی‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۵ نیستند. برخی از این بازی‌های شاید کمی قبلتر عرضه شده باشند، با این حال تمامی بازی‌ها اکنون بروزرسانی شده و به صورت رایگان در دسترس قرار دارند. لیست زیر براساس حروف الفبا و به همراه لینک‌های دانلود برروی اندروید و iOS‌ (در صورت عرضه) قرار داده شده‌اند.

برای مشاهده کامل مطلب برترین بازی‌های رایگان سبک دفاع از قلعه برای دستگاه های اندرویدی به زومجی مراجعه کنید.

Kingdom Rush

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات