زومجی: معرفی فیلم Jurassic World (چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پارک ژوراسیک)

یک‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
فیلم «دنیای ژوراسیک» که بعد از مدت‌ها ما را به داخل پارک توریستی نفرین‌شده‌‌ی دایناسورها می‌برد تا دیداری دوباره با هیولاهای ماقبل تاریخی داشته باشیم و ببینیم آیا این موجودات هنوز بعد سال‌ها برای ما جذاب هستند یا خیر. زومجی در جدیدترین قسمت از مقالات بخش گیشه خود، به معرفی این فیلم پرداخته است.
تبلیغات

اگرچه به‌یادماندنی‌ترین ورود دایناسورهای ماقبل‌تاریخ به سینما، چه در اجرای دقیق یک سواری دلهره‌آور و چه در زمینه‌ی تکنیکی و تصویرسازی‌های کامپیوتری، به تجربه‌ی خاطره‌انگیز و پیشرفته‌ای تبدیل شد. اما بعد از یک دنباله‌ی «فقط» قابل‌قبول، فیلم سوم به اثر غیرقابل‌تحمل و ضعیفی ختم شد که بیش از ۱۴ سال مدیران استودیوی یونیورسال را برای بازگشت به هرچه پارک‌های شگفت‌انگیز و دنیا‌های گم‌شده بود، ‌دل‌زده کرد. اکنون دوباره آنها یاد گنجینه‌ی خاک‌خورده‌شان افتاده‌اند تا شانس‌شان را باری دیگر برای چاپ اسکانس با استفاده از شگفتی نهفته در نمایش این هیولاهای دوست‌داشتنی امتحان کنند. قطعا اولین سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا «دنیای ژوراسیک» یک دنباله‌ی موفق، درخورِ خاطرات مقدس گذشته و هم‌قد انتظارات عظیم طرفداران است یا نه؟ خب، «دنیای ژوراسیک»، بلاک‌باستر دایناسوری بی‌کله‌ی خوبی است و مطمئنا در بین سه‌گانه‌ی اصلی بالاتر از فیلم‌های دوم و سوم قرار می‌گیرد. پس، فیلم در این زمینه، نمره‌ی قبولی را می‌گیرد.

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم Jurassic World به زومجی مراجعه کنید.

دنیای ژوراسیک

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات