زومجی: معرفی مستند The Nightmare، کندوکاوی در کابوس فلج خواب

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شاید هر کدام از شما حداقل یک بار دچار اختلال فلج خواب یا همان افتادن بختک شده‌اید. کابوسی که گاه در بیداری، قبل یا بعد از خواب رخ می‌دهد و کل بدن را بی‌حرکت و وحشت زده می‌کند. این روزها مستند «کابوس» که درباره‌ی رویاهای شیطانی اما واقعی خیلی از ما است، بحث‌های مرموز و هیجان‌انگیز زیادی را بین وحشت‌دوستان ایجاد کرده. زومجی در بخش گیشه‌ی خود، نگاهی به این مستند وحشتناک انداخته است.
تبلیغات

در تاریکی نیمه‌شب، تنها نور اتاق از چراغ کم‌جانِ خواب سرچشمه می‌گرفت. بدنم کاملا خشک، کرخت و بی‌حرکت شده بود و مهم نبود چقدر تلاش می‌کردم یا چقدر وحشت کرده بودم، تمام تلاش‌هایم برای غلت خوردن، تکان دادنِ دستم، برگرداندنِ سرم، فریاد زدن برای کمک، یا حتی یک ناله‌ی ضعیف به امید اینکه کسی صدایم را بشنود، به نتیجه‌ای ختم نمی‌شد. حتی حرکت دادنِ چشمانم هم مثل کشیدن کامیونی با دندان طاقت‌فرسا و اعصاب‌خردکن بود. یک احساس فلج‌شدگی مطلق که یک‌دفعه بدون خبر از راه می‌رسد و تو را در رختخواب نازنین‌ات شکار می‌کند. اما حتی بدتر از آن. یک‌جور فلج‌شدگی شیطانی. مثل له شدن زیر بلوک‌های سنگینِ سنگ می‌ماند، اما با این تفاوت که انگار آن بلوک‌ها متعلق به این دنیای فیزیکی خودمان نیستند. انگار این سنگ‌ها زنده هستند و می‌توانی نفس‌نفس‌زدن‌هایشان در زمان خفه‌ کردنت را بشنوی. از همه بدتر، زمانی است که احساس می‌کنی کسی کنار دستت خوابیده است و درست پشت گردنت درحال کشیدن نفس‌های داغ و سوزاننده‌اش است. می‌دانی باید فرار کنی و یکی را صدا کنی، اما مثل موشی در دهان افعی، تنها کاری که برای رهایی می‌کنی، کار بیهوده‌ای مثل تکان دادنِ دُم‌ات است. سخت تلاش می‌کنی تا نمیری. چند دقیقه بعد یا چند ثانیه بعد. ناگهان از خواب می‌پری و مطمئنی این تجربه هرچه که بود، خواب و رویا نبود. یک کابوس وحشتناک معمولی نبود. مطمئنا چیزی بیشتر بود. چیزی تهدیدبرانگیزتر!

برای مطالعه معرفی مستند The Nightmare، کندوکاوی در کابوس فلج خواب به زومجی مراجعه کنید.

فیلم The Nightmare

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات